مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در آئین تکریم و معارفه معاونین فرماندار تفت:

مدیر پشت میز نشین در دولت انقلابی معنا ندارد

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در آئین تکریم و معارفه معاونین فرماندار تفت گفت: مدیر پشت میز نشین در دولت انقلابی معنا ندارد و مدیران باید با رصد میدانی امور مشکلات را از نزدیک لمس کرده و درصدد رفع آن ها برآیند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان تفت با حضور سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد، فرماندار شهرستان تفت و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
رستگاری در این مراسم با اشاره به فرموده امیر مومنان علی (ع) مبنی بر عدم ماندگاری پست و مقام ابراز داشت: اگر پست و مقام ماندگار بود به من و شما نمی رسید و جلسه امروز آئین تکریم دو مسئول پرتلاش و معارفه دو مسئول جدید برای خدمت به مردم شریف تفت است.
وی اضافه کرد: مهمترین موضوعات راهبردی شهرستان تفت کمبود آب، گردشگری، بهره برداری نامناسب از ذخایر شهرستان و کمبود پویایی صنعت است.
رستگاری تاکید کرد: مبنا قرار دادن سند توسعه شهرستان، توجه به برنامه های مد نظر استان، توجه به مقوله گردشگری شهرستان و تهیه برش شهرستانی سند تحولی یزد نوین باید در دستور کار فرماندار، معاونین، بخشداران و مدیران شهرستان قرار گیرد.  
وی با اشاره به اینکه همه هم و غم مسئولان باید رفع دغدغه های مردم باشد گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی باید شبانه روزی و برای کسب رضایت خدا و  مردم تلاش کند بنابراین افراد یا نباید مسئولیت قبول کند یا اگر قبول کرد 24 ساعته در خدمت مردم باشد.
رستگاری ادامه داد: مدیر پشت میز نشین در دولت انقلابی معنا ندارد و مدیران باید با رصد میدانی امور مشکلات را از نزدیک لمس کرده و درصدد رفع آن ها برآیند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بالایی برخوردارند و باید همه تلاش مسئولان به ویژه معاون سیاسی فرماندار موضوع انتخابات و تلاش برای مشارکت و تحقق نقش آفرینی مردم و ادای سهم اجتماعی باشد.
رستگاری توجه به قرارگاه جوانی جمعیت و کمیسیون های کارگری، تلاش برای رفع دغدغه های مردم، گردشگری و نهضت ملی مسکن را از اولویت های مسئولان شهرستان برشمرد و ابراز داشت: فصل‌الخطاب برای یک مدیر انقلابی قانون است و باید همه اقدامات در مسیر قانونی انجام شود ضمن اینکه خط قرمز دولت سیزدهم فساد بوده و فساد ستیزی باید به طور جد سر لوحه مسئولین باشد.
گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های "ناصر دهقانی" و "محمدکاظم خانی" تقدیر و "علی احمدیان" به‌عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و "حمیدرضا فلاح" به‌عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت معرفی شدند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات