با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

مراسم اختتامیۀ بیست و پنجمین جشنوارۀ تئاتر استان برگزار شد

مراسم اختتامیۀ بیست و پنجمین جشنوارۀ تئاتر استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، پنج شنبه شب هشتم مهر ماه مراسم اختتامیۀ بیست و پنجمین جشنوارۀ تئاتر استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور استاندار در امور فرهنگی و ارتباطات، مشاور هنری استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان در تالار هنر یزد برگزار شد و برگزیدگان این جشنوارۀ استانی معرفی شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم با بیان برخی کمبودهای زیرساختی درحوزۀ تئاتر استان گفت: امیدواریم با تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام همه مراکز و مجتمع فرهنگی که با اعتبار سفر رییس جمهوری به استان تامین اعتبار شده مشکلات این حوزه رفع شود.
«علی غیاثی ندوشن» افزود: در سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان 230 میلیارد ریال برای چهار طرح عمرانی در حوزۀ فرهنگ و هنر استان اختصاص یافته است.
وی این طرح ها را شامل تالار مرکزی یزد، اجرای فاز دوم مجتمع امام علی(ع) یزد، اجرای فاز دوم مجتمع فرهنگی بافق و مجتمع فرهنگی مروست اعلام کرد.
غیاثی ندوشن در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: این طرح های عمرانی درحوزۀ فرهنگ و هنر تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد و چراغ تئاتر در استان روشن تر از گذشته باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات