با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد:

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان

مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان با تأکید بر اینکه استان یزد می‌تواند در بسیاری طرح‌ها نمونه‌ای برای کل کشور باشد اظهار داشت: استان یزد می‌تواند در حوزه نخبگانی کشور به عنوان محور، مرکزیت و پایلوت باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تشریح برخی مسائل و مشکلات جامعه نخبگانی کشور افزود: نقش بنیاد نخبگان در وضع امروز، حمایت از اشتغال و تأمین مسکن از مهم‌ترین دغدغه‌های نخبگان در استان و کشور است.

مهندس شاه حسینی با اشاره به تصویب اجرای قانون بورسیه شغلی به صورت پایلوت در استان یزد گفت: استان یزد زحمات زیادی برای اجرا شدن طرح بورسیه شغلی در صنایع کشیده است و این طرح خوب اگر به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد و اجرای آن با همت بخش‌های مرتبط انجام شود خروجی خوبی برای تأمین نیروی ماهر بخش صنعتی خواهد داشت.

در پایان از زحمات پنج ساله سید مهدی کلانتر، رئیس سابق بنیاد نخبگان استان یزد تجلیل به عمل آمد و حیدر مفتاحی‌زاده به مدت سه سال به عنوان ریاست جدید بنیاد نخبگان استان یزد معرفی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات