با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ؛

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل حوزه عمرانی استانداری برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، روز پنج شنبه 13 خردادماه ، مراسم تکریم از مدیران سابق و معارفه مدیران جدید حوزه عمرانی استانداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سالن کنفرانس مدیریت بحران استانداری برگزار شد .

" سیدمحمدرضا سیدحسینی "در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش مدیران سابق حوزه عمرانی استانداری اظهار داشت: مدیرانی که در پست های جدید سازمانی منصوب شده اند ، بسیار کوشا ، پیگیر و فعال هستند  و کارنامه درخشانی را در مسئولیت های قبلی خود داشته اند که امیدوارم با استفاده از تجارب گذشته ، در مسئولیت جدید  نیز به خوبی فعالیت کنند .
وی ، واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی را یکی از اولویت های کاری در حوزه عمرانی  دانست وخاطر نشان کرد : ضروری است در سال جاری تعداد زیادی از این پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود و برای طرح هایی که توجیه فنی و اقتصادی ندارند ، نیز تغییر کاربری صورت گیرد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود : تعدادی از پروژه ها نیز تکمیل شده اما به دلایلی غیرقابل استفاده مانده اند که باید تعیین تکلیف شوند تا  از اتلاف سرمایه مردم و بیت المال جلوگیری شود.
سیدحسینی ادامه داد : در سالجاری با توجه به ساختار جدید دفاتر فنی و تغییرات صورت گرفته ، مسئله مربوط به حمل و نقل و ترافیک همچنین محیط زیست باید به طور جدی پیگیری شود .
وی در پایان سخنان خود ساماندهی وضعیت شهرداری ها را از دیگر اولویت های حوزه عمرانی دانست و پیگیری جدی در تحقق این مهم را خواستار شد.
گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات و تلاش های "محمود شاکری شمسی" فرماندار سابق  یزد ، "هادی مقیمی" مدیر کل سابق دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ، "محمد حسین امامی" مدیرکل مدیریت بحران استانداری ، "سید رضا خادمی "مدیرکل سابق دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، "رضا یادگاری" مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و مدیران جدید این ادارات کل نیز با دریافت احکام جداگانه ای معرفی شد ند .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات