با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد؛

مراسم معارفه مديران كل دفتر امنيتي و انتظامي و پدافند غيرعامل استانداري برگزار شد

با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مراسم معارفه مديران كل دفتر امنيتي و انتظامي و پدافند غيرعامل استانداري برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز یکشنبه 16 خردادماه «محمدعلي طالبي » در اين مراسم با اشاره به تغيير و تحولات مديريتي در سطح استان اظهار داشت : خوشبختانه تعامل، همكاري و هماهنگي مديران و كارشناسان حوزه سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري بستر مناسب را براي انجام وظايف ، مسئوليتها و خدمت شايسته به مردم فراهم كرده است.
طالبي با بيان اينكه دفتر امنيتي و انتظامي و پدافند غيرعامل استانداري از اهميت و جايگاه ويژه اي برخوردار است افزود: نمود حركت و فعاليتهاي دفتر امنيتي و انتظامي استانداري مي تواند بسترساز هرگونه توسعه و پيشرفت مؤثر در استان، برنامه هاي توسعه اي استان و تأمين امنيت، آرامش و آسايش بيشتر مردم باشد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: پدافند غيرعامل نيز همواره مورد تأكيد مقام معظم رهبري بوده است و دولت تدبير و اميد نيز به اين مهم توجه ويژه اي دارد و اميدواريم با همت مديركل پدافند غيرعامل و مجموعه سختكوش اين حوزه مانند سالهاي قبل جزء استانهاي برتر در اين حوزه باشيم.
در پايان اين جلسه «محمدحسين امامي» به عنوان مديركل جديد دفتر امنيتي  و انتظامي استانداري و «حسين اسماعيلي» به عنوان مديركل جديد پدافند غيرعامل استانداري معرفي شدند.
گفتني است پيش از اين امامي مسئوليت مديركل مديريت بحران استانداري و اسماعيلي مسئوليت فرمانداري شهرستان اردكان را بر عهده داشتند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات