استاندار يزد در شهرستان ميبد :

مردم با حضور گسترده در انتخابات اقتدار ملي را نشان دادند

استاندار يزد گفت : ملت ايران با حضور گسترده در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اتحاد، همبستگي و اقتدار ملي را به جهانيان نشان دادند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ؛ روز جمعه 7 اسفندماه استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار و مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي به همراه فرماندار شهرستان ميبد از شعبه‌های اخذ رأي اين شهرستان بازديد كردند و از نزديك در جريان برگزاري انتخابات در اين شعبه‌ها قرار گرفتند.
«سيدمحمد ميرمحمدي» پس از بازديد از چند شعبه اخذ رأي شهرستان ميبد با اشاره به اهميت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ‌اظهار داشت : مردم ايران با درك عميقي كه از شرايط حساس كشور در حوزه داخلي و خارجي دارند با مشاركت بالاي خود در اين انتخابات مطالبات و پیام‌های خود را به مسئولان نظام و مردم دنيا نشان دادند.
وي ادامه داد : امروز ملت ايران نشان داد كه در رويدادهاي مختلف انقلاب اسلامي همواره با شور و عشق و علاقه درصحنه‌ها حضور دارد و از مردم‌سالاری ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران پاسداري می‌کند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : با استمرار اين حضور گسترده مردم در ساعات باقيمانده انتخابات شاهد انتخاباتي باشكوه كه مورد رضايت مقام معظم رهبري و ملت ايران است، باشيم.
استاندار يزد همچنين از ستاد انتخابات شهرستان ميبد بازديد كرد و با عوامل اجرايي، نظارت و بازرسي انتخابات در اين شهرستان گفتگو نمود.
گفتني است شعبه‌های اخذ رأي امامزاده سید صدرالدین (ع)، دبيرستان آيت ا...شهيد بهشتي و آموزشگاه شيخ محمد صالحي ازجمله شعبه‌های اخذ رأيي بودند كه استاندار يزد و هیئت همراه از آن‌ها بازديد كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات