استاندار یزد:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری کانون کارآفرینی و پویایی است

استاندار یزد عصر چهارشنبه 14 مهر ماه در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، رشد و پویایی و کارآفرینیِ مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان را نیازمند جذب سرمایه‌گذار دانست.

به‌گزارش اداره كل حوزۀ استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، در آغاز این نشست که با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری و اعضای این مرکز برگزار شد، استاندار یزد به بیان فلسفۀ تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پرداخت.
«سیدمحمد میرمحمدی» گردهم‌آمدن همۀ دستگاه‌های متولی سرمایه‌گذاری در یک محل را  یکی از دلایل تشکیل این مرکز بیان کرد و گفت: با تشکیل این مرکز در یزد، سرمایه‌گذار به‌جای مراجعه به دستگاه‌های گوناگون به یک مکان مراجعه می‌کند.
وی افزود: سرعت در ارائۀ خدمات سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران مهمترین هدف تشکیل این مرکز است.
استاندار یزد از مدیران خواست نسبت‌به سرمایه‌گذاری حساس باشند و ادامه داد: حساسیت به سرمایه‌گذاری نشان‌دهندۀ حساسیت در قبال اشتغال، ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری، ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی، آمار طلاق، تربیت فرزندان و دیگر پدیده‌های اجتماعی است.
میرمحمدی نسبت به جذب سرمایه‌گذار تأکید کرد و گفت: اگر سرمایه باشد همۀ اهداف پیش‌بینی‌شدۀ مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برآورده می‌شود.
استاندار یزد بیان کرد: تلاش برای دوری‌گزینی از شیوه‌های سنتی و نیز افزایش سرمایه‌گذار داخلی و خارجی می‌تواند ملاک موفقیت این مرکز باشد.
میرمحمدی در پایان سخنان خود گفت: این مرکز باید زنده و پویا باشد و مدیران آن نیز اجازه دارند با رعایت حقوق مردم در تصمیم‌گیری‌ها و بر اساس علم، فن، اصول، ضوابط و معیارها عمل کنند.
در این نشست پس از مرور فعالیت‌های مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و مصوبات اجرا شده و در حال اجرای نشست‌های پیشین، شیوه‌نامۀ مرکز بیان و دربارۀ آن تبادل‌نظر شد.
گفتنی است مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان پنجم شهریور امسال آغاز به‌کار کرده و تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تدوین لوح فشردۀ معرفی ظرفیت‌های استان، فرهنگسازی جذب سرمایه‌گذاران در استان، تدوین مشوّق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در استان و ایجاد هماهنگی برای پهنه‌بندی مناطق از مهمترین فعالیت‌های این مرکز است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات