استاندار یزد:

مسئولان استان تمام امکانات خود را برای بزرگداشت دفاع مقدس به کار گیرند

استاندار یزد با بیان اینکه تمسک به شیوه‌ها و تجربه های هشت سال دفاع مقدس کارآمدترین راهکار برای اداره بهتر کشور است، از مسئولان استان خواست تمام امکانات سازمانی خود را برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس به کار گیرند.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با حضور "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "جعفر نخستین" مدیرکل حوزه استاندار، تعدادی از فرمانداران و اعضای این شورا در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین(‌ع) ‌و با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، ‌گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای نهادینه کردن ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت بین نسل جوان است.
‌"‌محمود زمانی قمی" امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و ‌ادامه داد:‌ شهدا، ‌ایثارگران، ‌آزادگان و جانبازان رسالت خود را برای پیشرفت ایران اسلامی ادا کردند و الان نوبت مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی کشور است که ادامه دهنده راه آنها باشند.
وی افزود: صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی مردم و ‌ایثارگران هستند که با استقامت ارزش‌های ایران را در همه شرایط حفظ کردند.
زمانی قمی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس رنگ و بوی کربلایی داشته و دارد،‌ خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هیچ الگویی جز نهضت کربلا و شهدای اسلام نداشته است.
استاندار یزد با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی تمام مسئولان دولتی برای برگزاری هرچه باشکوه تر بزرگداشت هفته دفاع مقدس،‌ تأکید کرد:‌ من به تمام فرمانداران و مدیران استان مجوز می‌دهم که تمام امکانات سازمانی خود را برای بزرگداشت دفاع مقدس به کار گیرند.
وی تمسک به شیوه‌ها و تجربه های هشت سال دفاع مقدس را کارآمدترین راهکار برای اداره بهتر کشور درحال حاضر دانست و گفت: دفاع مقدس هیچ وقت از تاریخ حذف نمی شود و هیچ کس نمی‌تواند عظمت آن را کم کند.
زمانی قمی با اشاره به ضرورت استفاده از زبان هنر برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ ادامه داد:‌ مسئولان و دست‌اندرکاران می‌توانند با زبان هنر آثار و ارزش های دفاع مقدس را برای آیندگان جاودانه کنند.
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس باید با زیباترین شیوه، کوتاه‌ترین زمان ‌و بلیغ ترین زبان به نسل جوان منتقل شود.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌حسن کرمی★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات