معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در بافق:

مسئولان باید تمام تلاش خود را برای خراب نشدن عید نوروز مردم به کار ببندند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در جلسه ستاد کرونا شهرستان بافق گفت: تمام تلاش خود را به کار ببندید تا عید نوروز مردم خراب نشود و آنان بتوانند در ایام نوروز به تفریح و مسافرت بپردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس علی اکبر عزیزی سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در جلسه ستاد کرونا شهرستان بافق با بیان اینکه حضور شخص بنده در جلسات ستاد کرونایی شهرستان ها نشان دهنده اهمیت این موضوع است گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستور کار فرمانداری و دستگاه های دولتی قرار گیرد  واکسیناسیون کارمندان و مدیران استان است که باید به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: متاسفانه فراگیری اومیکرون به شدت بالاست و یک فرد ناقل می‌تواند چندین خانواده را درگیر کند بنابراین قابل قبول نیست افرادی که جزو بدنه دولت بوده  و با مردم در ارتباط هستند واکسن تزریق نکرده با‌شند.

مهندس عزیزی با تاکید بر اهمیت سلامت مردم ابراز داشت: باید از تمامی قوانین برای سلامت مردم بهره برد و به دلیل اهمیت موضوع سلامت باید همه دستگاه ها پای کار بیایند.

وی با اشاره به روند رو به رشد آمار بستری ها در بافق اظهار داشت:  به نظر میرسد این شهرستان هم قرمز بوده بنابراین محدویت ها تا آخر هفته برای این شهرستان ها نیز برقرار است

جانشین ستاد کرونا استان در ادامه به مسئولان شهرستان با تاکید براین نکته که در رعایت محدودیت ها ملاحظه کاری نکنید گفت: بر اساس نظریه های پزشکی تزریق واکسن مرگ و میرهای ناشی از کرونا را کاهش داده پس تزریق واکسن به مردم را با اجرای طرح خانه به خانه دنبال کنید و آنان را برای انجام این مهم ترغیب نمایید تا عید نوروز مردم خراب نشود و  آنان  بتوانند در ایام نوروز به تفریح و مسافرت بپردازند.

 مهندس عزیزی در بخش پایانی سخنانش از احتمال برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی در استان خبر داد و گفت: با توجه به اولویت سلامت مردم برگزاری مراسمات دهه فجر با 30 درصد جمعیت، برگزاری اعتکاف با 20 درصد جمعیت و برخورداری از تست پی سی آر 48 ساعت قبل از حضور همچنین دریافت دو نوبت واکسن و برپایی نماز جماعت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد همچنین به صورت سر زده از بخش بیماران کرونایی و سایر بخش های بیمارستان ولیعصر بافق بازدید و در جریان روند درمان بیماران قرار گرفت

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات