مدیرکل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد:

مسئولان در هر پستی مسئولیتشان را دست کم نگیرند

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: مسئولان مسوولیت شأن را در هر جایگاه و پستی دست کم نگیرند چرا که باید در برابر خدا، مردم و خون شهدا پاسخگو باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ سعید رستگاری در آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار و بخشداران اردکان گفت: پست و مقام ها ماندگار نیستند و زمانی فرد از مسوولیت سربلند بیرون می آید که برای رضای خدا، شهدا، ، نظام، ولی فقیه و مردم خدمت کرده باشند .

وی با بیان اینکه اردکان مهد انسان های فرزانه و اندیشمندی نظیر آیت الله خاتمی، آیت الله بهجتی و سرداران شهید عاصی زاده و فیض است ابراز داشت: این شهرستان از 423شهید، 927جانباز و حدود چهار هزار رزمنده برخوردار است که از افتخارات اردکان محسوب می شوند.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:  مسئولان شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود با همت و عزم جدی   دست در دست هم بگذارند تا این شهرستان را آبادتر و مردم را راضی تر نمایند.

رستگاری به مسئولان جدید توصیه کرد از نظرات امام جمعه، نماینده مجلس، بزرگان و نخبگان استفاده کرده و  ارتباط خود را با مدیران استان قطع نکنند.

وی در پایان تاکید کرد: خط قرمز دولت سیزدهم فساد است و مدیران باید برخورد جدی و قاطع با فساد را در دستور کار داشته باشند ضمن اینکه مسئولان باید مراقب اعمال خود باشند و مسوولیت شأن را در هر جایگاه و پستی دست کم نگیرند چرا که باید در برابر خدا، مردم و خون شهدا پاسخگو باشند.

انجام کار برای رضای خدا، مسئولیت پذیری، تلاش برای حل مشکلات مردم  از دیگر توصیه های مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به مسئولان جدید بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات