معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد تأكيد كرد :

مسئوليت پذيري و پاسخگويي دو ويژگي مهم مديران دولت تدبير و اميد

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد گفت : تمام تلاش دولت تدبير و اميد اين است كه كارها و فعاليتها به صورت كمال گرا و نيك انجام شود و نيك كاركردن از شاخصه هاي اين دولت است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح يكشنبه 13 ارديبهشت ماه مراسم تكريم و معارفه مديركل اداري و مالي استانداري يزد با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد، مديران كل و رؤساي اداره هاي اين معاونت و مديركل روابط عمومي استانداري در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد در اين مراسم با برشمردن ويژگيها و شاخصهاي يك مدير و مسئول در دولت اسلامي اظهار داشت : مسئوليت پذيري و پاسخگويي دو ويژگي مهم مديران و مسئولان در دولت تدبير و اميد است.
عباسعلي رضايي ادامه داد : شايسته است مديران و مسئولان در دولت يازدهم قانونگرا، با سعه صدر فراوان، امانتدار، منصف و عدالت خواه باشند كه در بسياري از آنها اين خصوصيات وجود دارد.
وي افزود: آن شاخصي كه در مديريت بسيار اهميت دارد اين است كه يك مدير بايد بتواند بر قلبها مديريت كند و با خدمت به بندگان خدا زمينه قرب الهي و نزديكي به پروردگار متعال را براي خود فراهم كند.
رضايي حوزه اداري ومالي استانداري را بسيار بااهميت دانست كه تحت نظارت كامل همه كاركنان استانداري است و براي كامران قرباني مديركل جديد اين حوزه در انجام وظايف خود آرزوي توفيق نمود.
وي همچنين با تقدير از زحمات و خدمات هادي نسب مدير كل پيشين اداري و مالي گفت: تمام تلاش ما اين است كه در اولين فرصت و كوناه ترين زمان، جايگاهي در شان و مرتبه ايشان مشخص شود تا بتوانند به ادامه خدمت در مجموعه دولت تداوم بخشند.
در ادامه اين مراسم با اهداي يك جلد قرآن مجيد و لوح تقدير از زحمات هادي هادي نسب مديركل سابق اداري و مالي استانداري تجليل و كامران قرباني به عنوان مديركل جديد اين حوزه معرفي گرديد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات