رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان تأكيد كرد:

مشاركت حداكثري مردم موجب تشكيل مجلسي كارآمد می‌شود

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان گفت: حضور حداكثري مردم موجب می‌شود مجلسي مستقل، كارآمد، قوي و سازمان‌یافته تشكيل شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، عصر دوشنبه 26 بهمن‌ماه نشست هم‌اندیشی دانشجويان مركز علمي و كاربردي استانداري يزد در رابطه با انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان در اين مركز آموزشي برگزار شد.
«احمد ترحمي» در اين نشست هم‌اندیشی ضمن تبريك اجرايي شدن برجام و رفع تحریم‌های ظالمانه عليه ملت ايران در دولت تدبير و اميد اظهار داشت: با فضاي سياسي و اجتماعي به وجود آمده بعد از برجام اميدواريم انتخاباتي پرشور، باشكوه و با حضور حداكثري مردم در هفتم اسفندماه برگزار و در تاريخ انتخابات كشور ثبت و ماندگار شود.
وي ادامه داد: تمام تمهيدات و زیرساخت‌های لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و قانونمند در استان يزد فراهم‌شده و تمام دستگاه‌های اجرايي، نهادها و عوامل انتخابات فعالیت‌های خود را از ماه‌ها پيش آغاز کرده‌اند.
ترحمي افزود: شايسته است اعضاي هیئت‌های بازرسي انتخابات استان نظارت دقيق و ویژه‌ای داشته باشند تا امكانات دولتي و بیت‌المال به‌هیچ‌وجه در اختيار داوطلبين قرار نگيرد كه هيچ گذشتي در اين رابطه پذيرفتني نيست.
رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان تصريح كرد: در اين رابطه سامانه ثبت تخلفات انتخاباتي نيز راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند از طريق اين سامانه تخلفات انتخاباتي را به مسئولان گزارش دهند.
وي اظهار داشت: تمام دلسوزان انقلاب اسلامي، احزاب، گروه‌های سياسي و سلايق مختلف براي حضور حداكثري و مشاركت در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام آمادگي کرده‌اند و در استان يزد نيز 719 شعبه اخذ رأي پیش‌بینی‌شده كه از اين تعداد 7 شعبه مربوط به اقلیت‌های زرتشتي استان است.
ترحمي خاطرنشان كرد: هرچقدر ضريب مشاركت مردم افزايش داشته باشد ضريب خطا كاهش می‌یابد و اميدواريم شاهد مجلسي مستقل، معتدل و كارآمد باشيم.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار افزود: كشور با رفع تحریم‌ها نيازمند جهش و رفاه اقتصادي است كه اين مهم در كنار يك مجلس قوي، كارآمد و سازمان‌یافته تحقق خواهد يافت.
وي ادامه داد: تمام اقشار مختلف مردم براي سرافرازي و دفاع از ايران اسلامي در انتخابات پيش رو شركت خواهند كرد و یک‌بار ديگر به جهانيان نشان خواهند داد كه نظام جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از هميشه به حيات خود ادامه خواهد داد.
رئيس هیئت بازرسي انتخابات استان تصريح كرد: درست است كه درزمینهٔ احراز صلاحیت‌ها و رد صلاحیت‌ها ناملايماتي وجود داشت اما هرگز نبايد تصور كرد كه در انتخابات فضاي رقابتي وجود ندارد بلكه از تمام گروه‌های سياسي و سلايق مختلف در اين عرصه سياسي حضور دارند.
ترحمي افزود: تلاش می‌کنیم از هر تجمع، همايش و مراسم سخنراني كه داراي مجوز قانوني است حمايت كنيم و با تمام قدرت در جهت برگزاري آن با برقراري نظم و امنيت لازم اقدام می‌نماییم.
گفتني است در ادامه اين نشست تعدادي از دانشجويان مركز علمي و كاربردي استانداري يزد سؤالات و ابهامات خود در رابطه با انتخابات را به‌صورت شفاهي و كتبي مطرح كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات