مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خواستار شد :

مشارکت بیشتر سازمانهای مردم نهاد در حوزه بیماریهای خاص

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت : فعالیتهای مشارکت جویانه اجتماعی در استان یزد فراوان وجود داشته و دارد و باید مشارکت بیشتر سازمانهای مردم نهاد را در حوزه بیماریهای خاص و صعب العلاج جلب نمائیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح شنبه 5 اردیبهشت ماه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد به مناسبت هفته سلامت و در آستانه فرارسیدن 18 اردیبهشت ماه روز بیماریهای خاص و صعب العلاج از بخشهای مختلف کلینیک بقایی پور بیمارستان علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد بازدید کرد.
مجید جوادیان زاده در بازدید از بخشهای بیماریهای ام اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و کودکان سرطانی بیمارستان شهید صدوقی (ره) یزد اظهار داشت : هدف از این بازدید این است که از نزدیک با مشکلات شما آشنا شویم و به فعالیتهایی که خالصانه و ایثارگرانه در راستای این بیماریها می کشید شفافیت دهیم و اطلاع رسانی نمائیم.
وی ادامه داد : شایسته است با جلب مشارکت تشکلهای مردمی، برگزاری بازارچه های خیریه و کمکهای محله ای مردم علاقه مند، در مسیر کاهش دردها و رنجهای بیماران خاص و صعب العلاج گام برداریم.
جوادیان زاده در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : با برگزاری باشکوه جشن بیماران خاص در روز بیماریهای خاص و صعب العلاج، امید به زندگی و نشاط اجتماعی در این بیماران ارتقاء یابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات