استاندار یزد:

مشارکت در سرشماری زمینه‌ساز توسعۀ استان در حوزۀ فناوری و ارتباطات است

استاندار یزد در نشست روز چهارشنبه 14 مهرماه با بخشداران استان بر مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های گوناگون در سرشماری اینترنتی تاكيد کرد و این مشارکت را زمینه‌ای برای توسعۀ استان در حوزۀ فناوری و ارتباطات دانست.

به‌گزارش اداره‌کل حوزۀ استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، این نشست با هدف طرح مشکلات بخش‌های استان با حضور استاندار یزد، مدیرکل حوزۀ استاندار و روابط عمومی استانداری و بخشداران استان در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد. استاندار یزد مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های گوناگون در ثبت اینترنتی اطلاعات خود در سایت سرشماری را خواستار شد و این مشارکت را زمینه‌ساز توسعۀ استان در حوزۀ فناوری و ارتباطات دانست.
 «سیدمحمد میرمحمدی» خطاب به بخشداران گفت: بخشداران برای اعزام زائران عتبات عالیات در اربعین آماده باشند و زمینه حضور آنان در اربعین را فرآهم کنند.
وی به آمادگی بخشداران برای برگزاری انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و خواستار جلب مشارکت افراد صادق، امین و بی‌طرف در این زمینه شد.
استاندار یزد در خصوص اعتبارات استان گفت: امسال اعتبارات خوبی برای بسترسازی جاده‌ای، ریلی، راه، مجتمع‌های آبرسانی و از این دست زیرساخت‌ها داده شده که این امور و نیز جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به جدّیت در حال پیگیری است.
وی دربارۀ برخی مطالب منتشر شده در سایت‌های غیرمجاز و درو‌غ‌پرداز، با بیان این که دریا با چند کاسه آبِ آلوده کثیف نمی‌شود، یادآور شد: دروغ‌ و فریب و تفرقه همواره نفرت‌انگیز‌ است؛ این سایت‌ها مخاطب ندارند و محتوای آنها نیز موجب لطمه به خدمتگزاران  نمی‌شود.
میرمحمدی در زمینه سرمایه‌گذاری و جلب سرمایه‌گذار گفت: اقتصاد دولتی مانع پیشرفت می‌شود از این‌رو، کشور به بخش خصوصی میدان داده است و از مدیریت، خلاقیت و فن‌آوری پشتیبانی می‌کند.
 استاندار یزد خطاب به بخشداران گفت: سیاستِ کاریِ ما سرعت بخشیدن به کار و افزایش کیفیت است از این‌رو، براساس اولویت‌ و ضوابط کاریِ خود فعالیت‌ها را انجام دهید تا زمینۀ خدمت به مردم فرآهم شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل با گروه‌ها به‌ویژه احزاب سفارش کرد و افزود: صاحبان فکر و اندیشه زمینۀ رشد را فراهم می‌کنند و تعامل با احزاب برای رشد و آگاه‌سازی مردم مؤثر است.
در این نشست بخشداران به بیان مشکلات بخش‌های حوزۀ مدیریتی خود، راهکارها و پیشنهادها برای برون‌رفت از این مشکلات پرداختند و با هدف رفع مشکلات بخش های استان، خواستار تداوم این گونه نشست‌ها شدند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات