مطالبه استان برای بهره‌مندی بیشتر از حقوق دولتی معادن

استاندار یزد با اشاره به پیگیری ها و اقدامات استان برای تحقق سهم یزد از فروش معادن و فعالیت های معدنی عنوان کرد: به دنبال بهره مندی بیشتر استان از حقوق دولتی معادن هستیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای معادن استان یزد که با حضور نماینده شهرستان های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون معدن مجلس، نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس، نماینده مردم شهرستان اردکان و جمعی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر فعالسازی سرمایه های منجمد گفت: این فعالسازی شامل اکتشاف معادن جدید، بهره برداری مناسب از معادن شناسایی شده و فعال کردن معادن غیر فعال است.
وی با بیان اینکه راه اندازی معادن جدید منوط به بررسی های کارشناسانه حوزه محیط زیست است گفت : بازدید از معادن مشابه در دیگر استان ها از جمله برخی اقدامات استان  برای اطمینان از آسیب حداقلی معادن جدید به محیط زیست هستند.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیگیری ها و اقدامات استان برای تحقق سهم استان از فروش معادن و فعالیت های معدنی عنوان کرد با وصول مطالبات استان می‌توان کسری بودجه استان و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام عمرانی را تامین کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات