راه اندازی سامانه هوشمند مبارزه با کرونا در استان یزد همزمان با سراسر کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد:

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از راه اندازی سامانه هوشمند مبارزه با کرونا با عنوان امید در استان یزد همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز شنبه 20 آذر ماه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: سامانه امید که طرح محدودیت هوشمند کرونا و برای پیگیری واکسیناسیون راه اندازی شده از فردا همزمان با سراسرکشور آغاز می شود .

مهندس عزیزی خاطر نشان کرد: این سامانه در مرحله اول برای ادارات و ارگان های رسمی کشور و همچنین کارمندان راه اندازی شده همه کارکنان برای ورود به محل کار باید واکسن کرونا دریافت کرده و وضعیت واکسیناسیون آن‌ها مشخص باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: در این سامانه، برنامه ریزی لازم برای هوشمند سازی کنترل ویروس کرونا انجام شده و محدویت هایی برای افرادی که واکسن نزده اند، اعمال خواهد شد‌ و تمامی شهروندان مطابق اطلاعات شخصی خودشان در خصوص دریافت واکسن و انجام تست پی سی آر می‌توانند از خدمات عمومی بهره‌مند شوند.

وی گفت: در مرحله بعد اصناف، حمل و نقل، مراکز فرهنگی و دانشگاهی، مراکز ورزشی و گردشگری وارد این سامانه خواهند شد و این سامانه در فازهای مختلف تکمیل می شود.

مهندس عزیزی با اشاره به اینکه وضعیت شهرهای استان، هم اکنون زرد و دو شهرستان بافق و بهاباد نیز در وضعیت نارنجی هستند برضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در کنار توجه به واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات