معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد تاکید کرد؛

معدن سرب و روی مهدی آباد باید راه اندازی شود

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد گفت : باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا کار راه اندازی معدن سرب و روی به سر انجام برسد و برای به سرانجام رساندن این امر مهم باید از همه توان استان بهره برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابائی" روز شنبه 20 دیماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه اندازی معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز که در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد و با حضور جمعی از مسئولان مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد ، اظهار داشت : کار راه اندازی معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز باید عملی گردد و این نشست ها باید منجر به نتایج مفید و اثر بخش در این زمینه شود.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد ادامه داد: جلسات متعددی برای تامین زیر ساخت های این پروژه با محیط زیست و آب منطقه ای گذاشته شد که طی آن قراردادهایی نیز به امضا رسیده است .
وی افزود: باید پیگیری های لازم صورت گیرد تا کار راه اندازی معدن سرب و روی به سر انجام برسد و برای به سرانجام رساندن این امر مهم باید از همه توان استان بهره برد.
بابائی در پاسخ به مطرح شدن مشکل تامین سرمایه از سوی مسئولین امر گفت: در این زمینه سرمایه های لازم در حال تامین است و حمایت های لازم صورت خواهد گرفت و مسئولین مرتبط در این امر باید با جدیت مرحله اجرایی پروژه را آغاز نمایند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در این امر هر گروهی وظیفه خاص خود را دارد و باید تقسیم کار صورت گیرد بنابراین هر کدام از حاضرین که در زمینه اجرای پروژه راه اندازی معدن سرب و روی مهدی آباد مهریز نقش دارند باید وظابف مرتبط با خود را انجام داده و در صورت وجود موانع ما را در جریان گذاشته تا حمایت های لازم صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در این زمینه باید گام هایی برداشته شود و مسائل روشن شود و اگر مانعی وجود دارد در رفع آن باید پیگیری های لازم صورت گیرد و در صورتی که مانعی وجود ندارد باید کار را شروع نماییم .
بابائی در پایان اظهار داشت: باید قدم به قدم کارها را به جلو ببریم و هر جا که حضور استان لازم است ما در خدمت هستیم و حمایت های لازم را خواهیم نمود تا شاهد اتفاقات عملی در این امر مهم گردیم .

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات