معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

معلمان پاسداران روح حقیقت هستند

 به مناسبت فرار رسیدن روز معلم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز معلم پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسانَ مِنْ عَلَقٍ،  اقْرَأْ وَ رَبُّكَ الْأَكْرَمُ، الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ، عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ يَعْلَمْ

معلمان آمده اند تا روح حقیقت را پاسداری کنند و از چهره جاهل زمین، گرد و غبار این همه ندانستن را بزدایند
 آمده اند تا نهال های سبز را، باد هرزه گرد پاییز به داس زردش نچیند. این وارثان علم آموزیِ پیامبران و در حقیقت وارثان همه زیبایی ها بر گستره ی گیتیِ هستی را میستاییم و خاطر خستگی ناپذیرشان را به واحه های خرم ایمان و عشق می سپاریم.
بوی اردیبهشت، مشام جان را مینوازد و مردم این سرزمین را به یاد زیباترین دوران زندگیشان میاندازد ... آری! 12 اردیبهشت سالروز شهادت الگوی استادان متعهد و آگاه به زمان و معلم برجسته انقلاب اسلامی، شهید استاد مرتضی مطهری و روز کسانی است که الف قدّشان در راه تعلیم خمیده شد.

اینجانب این روز بزرگ را به خانواده تعلیم و تربیت  تبریک عرض کرده و ضمن ادای احترام به معلمان و اساتید  بزرگوار، برای جامعه فرهنگی استان سلامتی و توفیقات روز افزون، از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات