استاندار يزد :

مهمترين وظيفه فرهنگيان، آموزش وپرورش و تعليم و تربيت است

استاندار يزد به نقش فرهنگيان در موضوع تعليم و تربيت اشاره كرد و گفت: مهمترين وظيفه فرهنگيان، آموزش وپرورش و تعليم و تربيت است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، استاندار يزد صبح چهارشنبه 9 ارديبهشت ماه پس از بازديد از دبيرستان شرف و موزه فرهنگ شهرستان اردكان در گفتگو با واحد خبر صدا و سيماي در اردكان، ابتدا ضمن گرامي داشت هفته معلم و آرزوي توفيق براي فرهنگيان، به هدف خود در بازديد از اين دبيرستان و موزه اشاره كرد و اظهار داشت: به ياد دوره دانش آموزي، در دبيرستان شرف اردكان حضور يافتم تا براي قدرداني از همه معلمان بزرگوار و به نيابت از همه دانش آموزان دست آنها را از دور و نزديك بوسه زنم و خداقوت بگويم.
"سيد محمد مير محمدي" به نقش فرهنگيان در موضوع تعليم و تربيت اشاره كرد وگفت: مهمترين وظيفه فرهنگيان، آموزش و پرورش و كار تعليم و تربيت است.
وي در ادامه با اشاره به اينكه معلمي در واقع پيروي از مشاغل انبياست ابراز اميدواري كرد تا فرهنگيان در امر تعليم و تربيت موفق باشند و بتوانند گرايشهايي كه صرفاً به سمت مباحث درسي و رقابتهاي كنكوري است را به جامعيت بيشتر درابعاد پرورشي سوق دهند.
"ميرمحمدي" در ادامه با تاكيد بر آموزش سبك زندگي و همچنين آموزشهاي اخلاقي، معنوي و همكاري و مشاركت در زندگي و خانواده گفت: اميدوارم آموزش كمك به اعضاي خانواده و مجموعه مواردي كه در قالب موضوع آموزش وپرورش مي گنجد، در مدارس صورت واقعي به خود بگيرد.
عالي ترين مقام اجرايي استان در پايان با اشاره به بازديد از موزه فرهنگ شهرستان اردكان اظهار داشت: موزه فرهنگ اردكان يك تدبير بسيار ارزشمند است و هرجا ما اسناد و مداركي داشته باشيم كه جنبه تاريخي به خود بگيرد گوياي شرايط آن روز است و بسيار آموزنده است كه در چه شرايطي بوده ايم و چه روندي را طي كرده ايم و امروز به اينجا رسيديم و در آينده چگونه بايد عمل كنيم كه بتوانيم پيشرفتهاي بهتري داشته باشيم و تلاش هاي ما مؤثرتر واقع شود.
وي با قدرداني از تلاش و زحمات مدير موزه فرهنگ اردكان گفت: ايشان اقدام خوبي را تدارك ديده و گنجينه خوبي فراهم كرده اند و انشاءالله با همت بيشتر ايشان اين گنجينه هر روز كامل و كاملتر خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات