آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست ستاد ملی کرونا:

موفقیت ممتاز استان یزد در زمینه مقابله با کرونا/ زمینه ها برای انتقال تجارب یزد به دیگر استان ها فراهم شود/ دستورات رئیس جمهور برای محقق شدن خواسته های استاندار یزد

رئیس جمهور ضمن قدردانی از کادربهداشت و درمان یزد درخصوص موفقیت ممتاز آن ها در کنترل وضعیت کرونا در این استان، گفت: در این راستا لازم است تجربیات کادربهداشت و درمان یزد که توانسته اند علی رغم وجود شرایط مساوی در همه استان ها، به صورت خاص و موفقیت آمیزی این شرایط را کنترل کنند، به سایر استان ها منتقل شود.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور در نشست ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد، ضمن قدردانی از کادربهداشت و درمان یزد درخصوص موفقیت ممتاز آن ها در کنترل وضعیت کرونا در این استان، گفت: در این راستا لازم است تجربیات کادربهداشت و درمان یزد که توانسته اند علی رغم وجود شرایط مساوی در همه استان ها، به صورت خاص و موفقیت آمیزی این شرایط را کنترل کنند، به سایر استان ها منتقل شود.
وی در ادامه به درخواست استاندار یزد مبنی بر حمایت دولت جهت تکمیل چهار طرح بیمارستانی با پیشرفت فیزیکی بالای90 درصد این استان اشاره و خاطرنشان کرد: موافق پرداخت کامل اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این چهار طرح هستیم در عین حال اگر بنابر هر دلایلی امکان تامین اعتبار هر چهار طرح وجود نداشت؛ باید طرح ها اولویت بندی و طرحی که امکان بهره برداری از آن در بازه زمانی کمتر وجود دارد، تامین اعتبار شود.
رئیس جمهور با اشاره به درخواست دیگر دکترطالبی در زمینه پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان این استان، اظهارداشت: پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان یکی از اولویت های دولت بوده و با جدیت در حال پیگیری است.
دکتر رئیسی به تاکید استاندار یزد به نگاه ویژه به شرایط اتباع در این استان اشاره و بیان کرد: باید مدلی صحیح و قابل اعتماد برای واکسیناسیون اتباع در کنار واکسیناسیون مردم کشور دنبال شود.
وی در پایان به بخش دیگری از سخنان استاندار یزد درخصوص حمایت از بخش گردشگری، پرداخت و خاطرنشان کرد: در این راستا باید سازوکارهایی برای حمایت و رونق بخش گردشگری تعریف شود.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات