استاندار یزد در پیامی مردم استان را به پای صندوق های رای دعوت کرد؛

میرمحمدی: انتخابات آیینه تمام نمای حضور و تبلور مردم سالاری دینی است

استاندار یزد در پیامی به مناسب برگزاری انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه، ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان یزد برای حضور و مشارکت در انتخابات، این حماسه مهم را آیینه تمام نمای حضور و تبلور مردم سالاری دینی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
انتخابات آيينه تمام نماي حضور و تبلور مردم سالاري ديني است. هفتم اسفندماه سال جاري، ميهن عزيز اسلامي ما در معرض يك آزمون بزرگ قرار دارد با دو انتخابات حساس و سرنوشت ساز كه به تشكيل مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي منجر خواهد شد، مجالسي كه هر كدام در حيطه قانون، وظايف خطيري را بر عهده دارند و مي توانند تأثيرات عظيمي در سرنوشت آينده كشور و مراودات جهاني و زندگي روزمره مردم داشته باشند. بنابراين انتخابات فرصت ارزشمندي براي آحاد مردم عزيز و شريف ايران اسلامي است تا با انتخاب افرادي عالم، دانا، مجرب، كاردان و آگاه به مسايل داخلي و خارجي، صاحب نظر و آشنا به منافع ملي و مصالح عمومي آينده‌اي زيبا، امن و اميدبخش براي جامعه و كشور رقم بزنند لذا حضور مردم در انتخابات يك اصل است و شركت گسترده مردم و نتيجه اي كه از درون صندوق هاي رأي خارج مي شود بايد موجب فراهم آمدن پيشرفت كشور و تقويت جايگاه ايران در صحنه هاي جهاني گردد و پتانسيل هاي چانه زني در عرصه ديپلماسي را افزايش دهد و در نهايت اين مردم هستند كه پيروز انتخابات مي شوند و بنا به همين اصل مهم پيروزي مردم است كه همه افراد دلسوز و مردمدار براي حضور حداكثري احساس مسئوليت مي‌نمايند تا همه طيف‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي و سياسي در اين فرصت پيام خود را از طريق رأي به نامزدهاي مورد نظر به مسئولين نظام اعلام دارند و مجريان انتخابات نيز مر قانون را مدنظر قرار خواهند داد و از اقدامات سليقه اي پرهيز مي‌نمايند و نامزدهاي محترم انتخابات مي‌بايست اقدامات تبليغي خود را در چارچوب قانون و با رعايت اصول اخلاقي انجام دهند و از تهمت زدن و افترا و تخريب ديگر نامزدها پرهيز نمايند كه انشاء ا... به همين نحو عمل خواهند كرد.
اميدوارم در روز هفتم اسفندماه همه اقشار مردم عزيز استان، پاي صندوق هاي رأي حضور يابند و نامزدهاي مورد نظر خود را براي نمايندگي مطالبات و خواستهاي خود انتخاب نمايند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات