معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

نسل جوان از راه مطالعه با دستاوردهاي انقلاب آشناتر شود

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: كتاب يكي از منابعي است كه می‌تواند در راستاي انتقال مفاهيم و رويدادهاي انقلاب نقش مؤثري داشته باشد و شايسته است نسل جوان بامطالعه كتاب با تحولات و دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي بيشتر آشنا شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز دوشنبه 19 بهمن‌ماه و هم‌زمان با هشتمين روز از ایام‌الله دهه فجر نشست 366 کتاب‌خوان استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل کتابخانه‌های عمومي استان، جمعي از اساتيد فرهنگي و دانش آموزان استان در سالن كتابخانه حضرت امام علي (ع) يزد برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين نشست ضمن تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: لازم است جوانان و نوجوانان با حضور در چنين نشست‌های کتاب‌خوان از راه آشنايي با کتاب‌هایی كه در حوزه انقلاب اسلامي نوشته‌شده است و با عميق فكر كردن به رويدادهاي انقلاب كه حاصل مشاركت بسيار گسترده اقشار مختلف مردم درصحنه‌های سياسي و اجتماعي كشور بود با دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي آشناتر شوند.
وي ادامه داد: استان يزد در پيروزي انقلاب اسلامي و استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران سهم و نقش تأثيرگذاري داشته و به اين سهم به همراه نقش عالمان و رهبران ديني و سياسي استان در انقلاب به‌خوبی در کتاب‌های مختلف اشاره‌شده است.
طالبي تأکید کرد: كتاب بايد جزء جدایی‌ناپذیر زندگي همه ما تلقي شود و از طريق برگزاري اين نشست‌های کتاب‌خوان زندگي مردم با كتاب بيشتر پيوند داده شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: برگزاري نشست کتاب‌خوان در استان به يك حركت پويا، پايدار و مستمر تبديل شود تا بتوانيم سهم و جايگاه كتاب و تأثير آن را در همه فرآيندهاي زندگي خود در ابعاد مختلف اجتماعي، سياسي، فرهنگي، فردي و خانوادگي به شايستگي بشناسيم.
گفتني است در پايان اين نشست از تعدادي از فعالان در حوزه كتاب و کتاب‌خوانی با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات