به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری؛

نشست بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان استان برگزار شد

جلسه بررسی، پیگیری ‌و رفع مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا و بار برون شهری و حمل و نقل مسافر درون شهری استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار و در این رابطه تصمیمات لازم گرفته شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه چهارم تیرماه ‌در جلسه ای به ریاست "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی ‌استانداری، مدیران کل دستگاههای‌نظارتی و اجرایی استان، نمایندگان کانون و انجمن رانندگان حمل و نقل بار و کالا و حمل و نقل مسافر استان مشکلات رانندگان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
صادقیان در ابتدای این نشست با برشمردن برخی از مشکلات و خواسته های رانندگان بار، کالا و مسافر استان گفت: با بررسی جلسات منظم، اولویت بندی مباحث و راه کارهای حل اساسی در بلندمدت و همچنین راه حل های کوتاه مدت   باید به بررسی و پیگیری رفع مشکلات رانندگان بپردازیم.
‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: اساسی ترین موضوع برای پرداختن به خواسته های رانندگان در بخش حمل و نقل، شفاف سازی جریان حمل و نقل از تولیدکنندگان و شرکت های حمل و نقل تا رانندگان است و تا همه در این موضوع دست به دست هم ندهند مشکل ‌حل نخواهد شد.
در این جلسه در ابتدا موضوع دریافت پورسانت های اضافی از رانندگان توسط دلالان شرکت های حمل و نقلی و دلالان بخش تولید و صنعت استان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه ای برای شفاف سازی این جریان با کمک سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت و بخش های مختلف حمل و نقلی استان طراحی و با هماهنگی معاونت امور عمرانی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اجرایی نماید.
همچنین در ادامه این نشست موضوع بررسی قراردادهای حمل و نقل مسافر بخصوص موسسات و شرکت های حمل و نقل درون شهری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد جلسه ای با محوریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و سازمان صنعت، معدن ‌و تجارت استان و اداره کل تامین اجتماعی برگزار شود و موضوع قراردادهای حمل و نقل استان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات