با حضور رئيس هيأت بازرسي انتخابات استان برگزار شد؛

نشست توجيهي و آموزشي هيأت بازرسي شهرستان يزد

نشست آموزشي- توجيهي هيأت بازرسي انتخابات شهرستان يزد با حضور رئيس هيأت بازرسي انتخابات استان و 350نفر بازرس و سربازرس مركز استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و رئيس هيأت بازرسي انتخابات استان در اين نشست كه در محل سالن شهيد عباسپور برق منطقه اي برگزار شد، برخي از وظايف و مأموريتهاي هيأت بازرسي انتخابات استان را يادآور شد و بر اهميت توجه ويژه به بحث قانون تاكيد كرد.
«احمد ترحمي» به تشريح اقدامات صورت گرفته در هيأت بازرسي انتخابات استان از ابتداي تشكيل آن تاكنون پرداخت.
وي برخي از وظايف و مأموريتهاي هيأتهاي بازرسي انتخابات شهرستانها، سربازرسان و بازرسان را برشمرد و بر اهتمام همه دست اندركاران در اجراي دقيق قانون تأكيد كرد.
رئيس هيأت بازرسي انتخابات استان اظهار داشت: برگزاري نشست آموزشي- توجيهي بازرسان و سربازرسان ، پایش و کنترل گزارشهای ثبت شده در سامانه سهبا و ارائه گزارش هاي به موقع از تخلفات نامزدها، دستگاه هاي اجرايي و عوامل برگزاري انتخابات  به هيأت استان  از  وظايف هيأتهاي بازرسي انتخابات شهرستانها است.
ترحمي نظارت بر عملكرد بازرسان شعب حين انجام وظيفه،بازديد مستمر  و تبادل اخبار و اطلاعات انتخاباتي با بازرسان شعب تحت مسئوليت خود، تكميل فرم ارزيابي بازرسان شعب تحت مسئوليت و ارائه به هيأت بازرسي شهرستان وتهيه گزارش در خصوص ارتكاب جرايم و تخلفات در چارچوب قانون انتخابات و ارسال آن به هيأت شهرستان را از جمله وظايف سربازرسان برشمرد.
حضور به موقع در اماكن و محل هايي كه در روز انتخابات احتمال وقوع تخلف بيشتر است ، گزارش موارد به هيأت شهرستان و مراقبت كامل از محيط خارج از شعب ثبت نام و اخذ راي از ديگر وظايف سربازرسان است كه مورد اشاره اين مقام مسئول قرار كرفت.
در ابتداي اين نشست،«بمانعلي روستايي» رئيس هيأت بازرسي انتخابات شهرستان يزد گزارشي از فعاليتهاي صورت گرفته در  اين هيأت ارائه و بر آمادگي كامل بازرسان و سربازرسان شهرستان براي ايفاي نقش در انتخابات تاكيد كرد.
«سيد حسن سالاري» دبير هيأت بازرسي انتخابات استان نيز به ارائه مطالب آموزشي در قالب پاورپوينت پرداخت و مفاد قوانين و مقررات انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را متذكر شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات