به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد:

نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم

نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم به ریاست مهندس عزیزی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس عزیزی در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم با تبریک سالروز ورود تاریخی امام به میهن اسلامی بیان داشت: با توجه به بازدید میدانی از بیمارستان ومیزان بستری ها و همچنین گزارشات ارائه شده دراین جلسه، بیماری کرونا تا حدودی در شهرستان کنترل شده اما هنوز متاسفانه روند ابتلا به کرونا در شهرستان رو به رشد می باشد و در این خصوص باید همه دستگاه ها تلاش بیشتر داشته باشند تا در مرحله اول ابتلا به کرونا ثابت و در مرحله بعد نزولی گردد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه گسترش و همه گیری سویه جدید می تواند شرایط بسیار دشواری را رقم بزند از همه دستگاه ها خواست تا در این خصوص دقت فراوان داشته باشند.

 وی ادامه داد :  با توجه به همبستگی  که در شهرستان خاتم وجود دارد این شهرستان می تواند اولین شهرستانی باشد که از وضعیت قزمز خارج شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به ضرورت تزریق واکسن کرونا بیان داشت: تزریق واکسن مانع روند طولانی بیماری و حتی مرگ ومیر می شود.

عزیزی گفت: با توجه به اینکه در ابتدای دهه مبارک فجر هستیم متاسفانه بعضی از شهرستان درگیر بیماری کرونا شده اند و ازلحاظ رنگ بندی وضعیت قرمز قرار گرفته اند .

 وی در انتها تاکید کرد: برنامه های دهه مبارک فجر  درشهرستان های که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند  با 30 درصد جمعیت و با تاکید بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی گزار می شود وتمامی افراد که در این مراسم شرکت می کنند حتما باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق نموده باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات