نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مدیر سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری یزد

نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مدیر سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری یزد و توسعه‌دهنده کارخانه نوآوری یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک محمدعلی شاه‌حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با مهدی رحمانی، مدیر سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری در دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد.

محمدعلی شاه حسینی در این نشست با اشاره به نقش و ماموریت منطقه ویژه علم و فناوری در زمینه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان، به سهم قابل توجه شرکت‌های دانش‌بنیان در تحولات و رشد اقتصادی اشاره کرد و اهمیت ورود نوآوری و فناوری های برتر در شرکت‌های با رویکرد سنتی را یادآور شد.

وی ایجاد مراکز نوآوری و توسعه فناوری در درون شرکتها و کارخانه‌های بزرگ فولادی، معدنی، کاشی و ... ، و اقدام صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ استان در ایجاد شرکت‌های زایشی کوچک و متوسط فناور در کنار خود را مهم و موجب شتابدهی به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دانست.

گفتنی است در این نشست گزارشی از شکل‌گیری منطقه ویژه علم و فناوری یزد، اهداف، ارکان و ساختار اجرایی منطقه و فعالیت‌های شاخص آن از جمله راه‌اندازی کارخانه نوآوری یزد، ارایه و درباره برخی از چالش‌ها و موانع رشد اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه نظام نوآوری استان گفت و گو شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات