نشست ملی مشارکت های نهادمند اجتماعی در یزد برگزار می شود

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: نشست ملي مشارکت های نهادمند اجتماعی در روزهای 10 و 11 دی ماه در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " مجيد جواديان زاده" در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر استانداري افزود: در این نشست آموزشی مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسرکشور،فرمانداران مراکز استان ها و مدیران حوزه سازمان های مردم نهاد دستگاه های اجرایی حضور خواهند داشت و طی دو روز ضمن شرکت در کارگاه های آموزشی به بحث و تبادل نظر در خصوص مشارکت های نهادمند اجتماعی خواهند پرداخت.
دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان افزود : درمراسم افتتاحیه این نشست آموزشی دکتر میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص وضعیت اجتماعی کشور سخنرانی خواهد کرد.
جوادیان زاده در پایان گفت: خوشبختانه استان یزد از دیرباز مهد همکاری ها و همیاری های اجتماعی بوده و مردم در این خطه جز با مشارکت نهادمند اجتماعی نمی توانستند بر مشکالات و تنگناهای زندگی در شرایط دشوار کویر فائق آیند از این رو تصمیم داریم با برگزاری چنین نشست هایی زمینه احیاء این فرهنگ اجتماعی را فراهم سازیم.
گفتنی است این نشست ملی با همکاری معاونت سازمان های مردم نهاد مرکز امور اجتماعی وزارت کشور و دفتر امور اجتماعی استانداری یزد برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات