استاندار يزد :

نظام آموزشي توانمند از شاخص‌هاي توسعه و پيشرفت است

استاندار يزد به مناسبت اول مهرماه و روز بازگشايي مدارس و دانشگاهها پيامي صادر كرد.

به گزارش اداره‌كل روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل پيام «سيدمحمد ميرمحمدي» به شرح زير است:
بسمه تعالي
آغاز مهر، آغاز بهار شكوفايي‌ها و طليعۀ شكفتن‌هاي معنوي است، دانشجويان و دانش‌آموزان عندليبان اين بهارند و زمزمۀ درس ها، تغزل‌هاي اين چمن است و مهر، ماه محبت و مهرباني، ماه دانش و بينش، ماه قلم، كتاب و نوشتن، ماه تجديد خاطره‌ها در خاطرها و تجديد ديدارها در كلاس ها و مدرسه هاست، ماه وصال طالبان علم با اساتيد و معلمان، ماه اشكهاي شوق و ترنّم هاي عاشقانۀ حیات و زندگي است.
به راستي حيات و زندگي واقعي وقتي است كه جان و دل آدمي با معرفت و دانايي درآميزد و با بصيرت و بينايي پيوند خورد كه زندگي چيزي جز عبادت و بندگي، عشق ورزيدن، دانستن، فهميدن و روشني بخشيدن نيست.
اسلام دين معرفت است كه معجزه اش كتاب، سوگندش به قلم و اولين آيه و پيام كتابش با اقرأ آغاز مي‌گردد و طلب علم و تحصيل دانش، فضيلت و پژوهش و تحقيق در آن از بالاترين عبادت هاست و هر كس به اندازه‌اي كه فهيم و عليم است ارزش دارد.
همه تحولات بشري به انديشه، قلم و كتاب مربوط است و توانايي جز دانايي نيست و داشتن انسان هاي دانا و نظام آموزشي توانمند از شاخصه هاي بزرگ توسعه و پيشرفت محسوب مي گردد.
اينجانب فرا رسيدن ماه مهر و مهرباني كه با عيد سعيد غدير مقارن شده است را تبريك عرض مي كنم و از همه دست اندركاران تعليم و تربيت در اين استان پر استعداد كه سالهاست فرزندان آن در عرصۀ علم و دانش بر سكوهاي افتخار و والايي مي درخشند تشكر مي كنم و اميدوارم در تقويت و تعالي اين فرهنگ همچنان كوشا باشند.
جهان آينده جهان دانايي‌هاي آميخته با ايمان، عرفان و عشق است و فرزندان ايران اسلامي بي شك قلل سربلندي‌هاي علمي و معنوي را فتح خواهند كرد.
از خداوند منان توفيق همه عزيزان را در اين مسير همراه با پيروي از آموزه‌هاي ائمه اطهار(ع) مسئلت مي‌نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات