معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد تاکید کرد :

نقش تاثیرگذار بانکها در توسعه اقتصادی استان

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد گفت: بسیار مشخص است که بانکها نقش زیادی در توسعه اقتصادی هر کشوری دارند و این نقش در استان یزد بسیار تاثیر گذار بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شورای بانکهای استان، ظهر دوشنبه 27 بهمن ماه با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد، رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان و مدیران کل بانکها و نمایندگان بخش خصوصی در سالن کنفرانس ساختمان شماره 2 استانداری برگزارشد.
در این جلسه معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد اظهار داشت: امروز استان یزد در بسیاری از بخشها از جمله صنعت ، اقتصاد و ایجاد اشتغال در بین استانهای کشور جایگاه برتر و ممتازي دارد که بخش عمده ای از این جایگاه را مدیون همراهی بانکهای استان هستیم .
محمد رضا بابایی افزود: نه تنها در ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی استان موفق بودیم بلکه امروز بخشی از اشتغال سایر استانها نیز بر عهده ماست.
وی ادامه داد: بانکهای استان مشارکت بسیار خوبی در مباحث اقتصادی و ارائه تسهیلات با سرمایه گذاران ، تولید کنندگان و صاحبان صنایع داشته اند.
بابایی عنوان کرد: وقتی در استان اشتغال ایجاد می شود ، علاوه بر رونق یافتن اقتصاد و افزایش ارزش افزوده بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی کاهش می یابد.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد گفت: در جلسه شورای بانکهای استان آخرین وضعیت بانکهای استان بررسی شد و به بانکها توصیه گردید نسبت به منابعی که دارندتسهیلات بیشتری به تولید کنندگان و واحدهای صنعتی ارائه دهند.
بابایی اظهار داشت: همچنین در جلسه شورای بانکهای استان منابع صندوق توسعه ملی از لحاظ ارزی و ریاست مورد بررسی قرار گرفت تا استان یزد سهم خوبی از این صندوق داشته باشد.
وی ادامه داد: در رابطه با استمهال وام های کشاورزی که در قانون بودجه سال 93، بند ( د ) تبصره 11 دیده شده است بانکها نسبت به این بند هم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
در ادامه این جلسه مدیران کل بانکهای دولتی ، نمایندگان بخش خصوصی و صاحبان صنایع به بیان دیدگاههای خود پرداختند و مشکلات و چالشهای مورد نظر بررسی گردید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات