استاندار يزد تأكيد كرد :

نقش مؤثر جذب گردشگران در توسعه استان

استاندار يزد گفت: سرمايه گذاري در حوزه گردشگري يكي از محورهاي اصلي توسعه استان است و مي تواند اثرات مطلوب بسياري براي استان داشته باشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، عصر دوشنبه ششم ارديبهشت ماه نشست گزارش عملكرد ستاد اجرايي خدمات سفر استان ويژه نوروز 95 با حضور استاندار يزد، معاونان استاندار، مديركل حوزه استاندار، جمعي از فرمانداران، مشاور استاندار در امور اطلاع رساني و روابط عمومي و اعضاي اين ستاد در سالن شهيد منتظرقائم استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ضمن تقدير از دستگاههاي استان در زمينه خدمت رساني به مسافران نوروزي اظهار داشت:  ورود گردشگران داخلي و خارجي به استان فرصتي ماندگار را براي مجموعه استان رقم زد و خداوند را شاكريم كه همه فعاليتهاي انجام شده در اين زمينه موجب رضايت مسافران نوروزي شد.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: شايسته است براي جذب بيشتر گردشگران و تأثيرگذاري بيشتر بر روي مسافران در ايام سال ويژگي هاي اخلاقي و فرهنگي مردم يزد از جمله : مهمان نوازي، مردم داري، امانت داري و نوع دوستي را بيشتر از گذشته به آنها معرفي كنيم.
وي افزود: يكي از موارد مهمي كه همواره بايد در رفتار و گفتارمان مورد توجه قرار دهيم لزوم توجه به فعاليت و خدمات ديگران و بزرگ دانستن اين فعاليتهاست.
ميرمحمدي تصريح كرد: قدرشناسي و قدرداني از يكديگر، عشق و علاقه به كار را افزايش مي دهد و موجب افزايش خدمات و رفاه بيشتر مردم مي شود.
عالي ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد: افزايش رضايت مردم با شعار امكان پذير نيست بلكه بايد در عمل موجبات رفاه و رضايت مردم فراهم شود كه اين مهم در ستاد خدمات سفرهاي نوروزي استان تحقق يافت و ارائه اين خدمات در واقع انتقال فرهنگ استان از طريق مسافران نوروزي به سراسر كشور بود.
وي با اشاره به اهميت حوزه گردشگري در استان يزد گفت: موفقيت اين حوزه نيازمند توجه به ضرورتهايي از جمله تأمين امنيت گردشگران، ارائه خدمات مناسب به گردشگران ، نظم و انضباط بيشتر مراكز گردشگري، رعايت بهداشت، زيباتركردن اماكن تاريخي و آثار ميراث فرهنگي، شناسايي و معرفي مناظر طبيعي زيبا و ارائه خدمات در نزديكترين مكان به اماكن تاريخي مي باشد.
استاندار يزد اظهار داشت: هر موفقيتي كه در كشور شاهد هستيم نتيجه همدلي، همكاري، همبستگي ، انسجام و اتحاد ملي است كه اين مقوله مي تواند در صادركردن فرهنگ انقلاب به ويژه براي گردشگران خارجي مؤثر باشد.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود تصريح كرد: مسئولان استان اقدامات و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي را با انتشار در رسانه هاي مكتوب و مجازي و صداوسيماي استان به ساير استانها نيز منعكس كنند تا با استفاده از تجربيات يكديگر ايراني باطراوت تر، شاداب تر و مقاوم تر داشته باشيم.
گفتني است در پايان اين نشست از تعدادي از فعالان ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي استان، رؤساي كميته هاي اين ستاد و فرمانداران شهرستانها با اهداي لوح تقدير تجليل و گزارش عملكرد نوروزي دستگاهها در قالب 3 جلد كتاب تقديم استاندار يزد شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات