معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد مطرح کرد :

نقش ممتاز راه آهن یزد در شبکه ریلی کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت : نقش راه آهن یزد در شبکه حمل ونقل ریلی کشور ممتاز است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، صبح یک شنبه نهم خردادماه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه آهن یزد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار یزد ، معاون بهره برداری ، سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار ، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مدیران استان در تالار راه و ماه یزد برگزار شد .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مدیرکل سابق راه آهن یزد اظهار داشت : سهم اعتبارات استان یزد از سفر رییس جمهوری به این استان در حوزه توسعه راه آهن و خطوط ریلی بالغ بر 400 میلیارد تومان است و این نشان می دهد اولویت استان پس از مسئله آب ، توسعه راه و راه آهن می باشد .
"سیدمحمدرضا  سیدحسینی " ادامه داد: استان یزد با قرار گرفتن در مرکز ایران و محور مواصلاتی راههای کشور نقش تاثیرگذاری در شبکه حمل ونقل ریلی کشور دارد و شایسته است مسئولان ارشد راه آهن جمهوری اسلامی به راه آهن یزد نگاه و توجه ویژه ای داشته باشند.
وی افزود : مردم استان یزد توقع دارند با توجه به اینکه یک سوم حمل ونقل ریلی کشور از این استان انجام می شود ، بهترین خدمات را در بخش مسافربری شاهد باشند.
سید حسینی از مدیرکل راه آهن یزد نیز تعامل با مدیران استان در راستای اجرای پروژه های راه آهن که با تخصیص اعتبارات مناسب و سرعت خوبی در حال پیشرفت است را خواستار شد .
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات "محمد دهقان پور " مدیرکل سابق راه آهن یزد تجلیل و "سید مصطفی داودی " به عنوان مدیر کل راه آهن یزد معرفی شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات