با حضور معاون توسعۀ روستائی و مناطق محروم رئیس جمهوری؛

نمایشگاه توانمندیهای روستائیان آغار به کار کرد

دومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان سراسر کشور با حضور «سیدابوالفضل رضوی» معاون توسعۀ روستائی و مناطق محروم رئیس جمهوری و جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمايشگاه بين المللي تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 15دی ماه دومین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان سراسر کشور با حضور «سیدابوالفضل رضوی» معاون توسعۀ روستائی و مناطق محروم رئیس جمهوری، «محمد یارمند»  سرپرست دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، «رقیه کرمانیان» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری و جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمايشگاه بين المللي تهران آغاز به کار کرد.
سرپرست دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد در بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، استان یزد در قالب 20 غرفه، توانمندیها و دستاوردهای روستائیان استان در حوزۀ اقتصاد مقاومتی را به نمایش گذاشته است. 
«محمد يارمند» افزود: این نمایشگاه به معرفي آثار تاريخي، گردشگري، صنايع دستي، ‌توليدات و به طور كلي توانمندي روستاييان سراسر کشور می پردازد.
وی ادامه داد: دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان با شعار «روستا کانون تولید و ارزش آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی» با هدف آشنایی بازدید کنندگان از وجود استعدادها ، قابلیت ها و پتانسیل های موجود و حفظ منابع اقتصادی در مناطق روستایی برگزار شده است .
گفتنی است دومین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان کشور از 15 تا 18 دي ماه سال جاری در محل دائمی نمايشگاه بين المللي تهران میزبان علاقه مندان می باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات