استاندار یزد عنوان کرد :

نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش کشاورزی

استاندار یزد گفت : علیرغم اینکه دولت یازدهم در سال گذشته با محدودیت منابع مالی روبرو بوده اما نگاه ویژه ای به بخش کشاورزی داشته و از کشاورزان حمایت جدی نموده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر سه شنبه 8 اردیبهشت ماه رئیس، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره صندوق مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی کشور و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با استاندار یزد در دفتر ایشان دیدار و گفتگو کردند.
استاندار یزد در این دیدار صمیمی به حمایت های دولت تدبیر و امید از بخش کشاورزی اشاره و عنوان کرد : سیاست دولت این است که نسبت به بخش کشاورزی بی تفاوت نباشد و با پرهیز از تصمیمات احساسی، دوراندیشی و درایت بسترهای مناسب پیشرفت در بخش کشاورزی را فراهم کرده است.
"سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد : اگر مشکل بازاریابی بخش کشاورزی حل شود و دست دلالان و واسطه ها از این بازار کوتاه گردد شاهد رونق در این بخش خواهیم بود.
میرمحمدی افزود : باید در بخش کشاورزی خود کشاورزان مشارکت کنند و با ایجاد و فعال نمودن صندوق های حمایت از بخش کشاورزی در شهرستانها شاهد رفع مشکلات این حوزه خواهیم بود.
در ابتدای این دیدار عبدالکریم رضوی مدیر صندوق مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی ضمن قدردانی از حمایت ها و توجه ویژه استاندار یزد به بخش کشاورزی در مسئولیت های قبلی ایشان، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان یزد را دومین صندوق برتر در سطح کشور عنوان و اظهار امیدواری کرد : این وسعت دید مسئولین ارشد استان یزد به بخش کشاورزی الگویی برای سایر استانها باشد و در آینده ای نزدیک صندوقهای حمایت از منابع طبیعی در سطح کشور تشکیل شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات