استاندار یزد:

هفته دولت فرصتي براي حركت‌هاي نو و ابتكارات تازه باشد

استاندار یزد به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
شهادت اين رمز حيات جاودانه پربارتر از حيات طيبه عزيزاني است كه به فيض شهادت نايل مي گردند، رمزي كه تا هميشه تاريخ از بركت و رحمت سرشار و از آن جمله است شهادت شهيدان بزرگوار رجايي و باهنر كه هفته پرفيض دولت برخاسته از آن است و برگ و بار اين بهار سراسر خدمت و احسان و نيكي و حاصل آن آباداني، شكوفايي و توسعه و پيشرفت اين مرز و بوم اسلامي است.
 دوم شهريور آغازين روز هفته دولت است، هفته اي كه پيام آن تجديد خاطره ها و پيمان‌هاست و هدف آن نكوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوري و پاسداشت ارزشهاي الهي و آرمان هاي شهيدان و امام شهيدان است.
 هفته دولت فرصتي براي تفكر، انديشه و حركت به سوي دلدادگي و صفا، مردم‌داري و خلوص، همدلي و همزباني است.
 هفته اي كه خدمتگزاران، اسوه هاي خدمت و تلاش را بشنا سند و دولتمردان پاكباز را سرمشق خدمات و برنامه‌هاي خويش قرار دهند و تحول فرهنگي و معنوي را تقويت و ايثار و فداكاري و وفاي به عهد را بر فضاي جامعه حاكم سازند.
 اينجانب ضمن گراميداشت یاد و خاطره شهداي دولت و همه شهيدان اسلام، از تلاش ها و خدمات خالصانه همه مديران و مسئولان استان دارالعباده و همه فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهياران و مسئولان نهادهاي مختلف استان و كاركنان دولت تقدير و تشكر مي‌كنم ، توفيق روزافزون و سلامتي و بهروزي همه آنها را از خداوند منان مسئلت مي‌نمايم و از مردم عزيز و قدرشناس استان كه در هفته دولت با همكاري و همراهي خود خدمتگزاران را دلگرم می کنند و انرژي مي بخشند سپاسگزارم.
 اميدوارم هفته دولت فرصتي براي حركت هاي نو، ابتكارات تازه و تغيير سبك ها و رويه هاي اداري در راستاي تسهيل امور مردم و حل و فصل مشكلات جامعه و درس آموزي از زندگي و انديشه دولتمرداني چون شهيد رجايي و شهيد باهنر و قدرداني از همه آنهايي كه براي اصلاح امور مسلمانان مي جوشند و مي كوشند و دريغ نمي‌كنند، باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات