با حضور امام جمعه يزد و معاونان استاندار؛

همايش شوراي اسلامي استان برگزار شد

با حضور نماينده ولي فقيه در استان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، همايش شوراي اسلامي استان يزد برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، همايش شوراي اسلامي استان به مناسبت روز ملي شوراها با حضور امام جمعه يزد، معاونان استاندار،  مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري ، رئيس شوراي اسلامي استان، نماينده منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي  و جمعي از مديران و مسئولان در دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد.
امام جمعه يزد در اين همايش با اشاره به اينكه اقتصاد مقاومتي تنها راه رفع مشكلات اقتصادي كشور است اظهار داشت: عمل به دستورات مقام معظم رهبري در تحقق سياستهاي اقتصاد مقاومتي يك واجب شرعی، اجتماعي، عقلي و سياسی است.
"آيت ا... محمدرضا ناصري" ادامه داد: اقتصاد مقاومتي به اين معني است كه ما در تمام فعاليتهايمان به شيوه اي عمل كنيم كه از هر جهت در حوزه اقتصاد مقاوم باشيم و بتوانيم در برابر تحريمها و توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب ايستادگي كنيم.


استفاده از ظرفيت شوراهاي شهر در امور اجرايي استان


رئيس شوراي اسلامي استان نيز در اين همايش گفت : شايسته است مسئولان از ظرفيت شوراهاي اسلامي استان در امور اجرايي استفاده كنند.
"محمد فقيه خراساني" ادامه داد: در استان يزد نزديك به هزار و 500 نفر عضو شوراها وجود دارند و اين ظرفيت، پتانسيل خوبي براي مسئولان استان است كه بتوانند از آن براي پيشبرد اهداف استاني به خوبي استفاده كنند.
وی افزود: بايد عملكرد شوراهاي اسلامي شهر و روستا را در سالهاي گذشته مورد بررسي قرار دهيم و در يك سال باقي مانده از عمر شوراها، قولهايي كه به مردم داده ايم را با برنامه ريزي دقيق محقق سازيم.
فقیه خراسانی خاطرنشان کرد: نباید به شیوه ای عمل کنیم که پس از پایان فعالیت خود در شوراها، حسرت و افسوس بخوریم که چرا نتوانسته ایم کار و خدمت بیشتری برای مردم انجام دهیم.
گفتني است در ادامه اين همايش نماينده منتخب مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي، رئيس شوراي اسلامي شهر يزد، عضو شوراي اسلامي شهر زارچ و نماينده بانوان شوراي شهرستان و روستا از شورای اسلامی اردکان به بيان ديدگاههاي خود در رابطه با وظايف و مشكلات شوراهاي اسلامي استان پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات