معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار یزد خواستار شد:

همّت فرمانداران بر تکمیل پروژه های عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: لازم است فرمانداران از معرفی پروژه های جدید خودداری و تلاش کنند تا پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالا در شهرستان ها به بهره برداری برسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، شنبه شب 30 مردادماه جلسۀ دیدار با فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان با حضور استاندار یزد، معاونان استاندار، مدیرکل حوزۀ استاندار و مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
«سید محمدرضا سیدحسینی»  در این جلسه با بیان اینکه سهم اعتبارات شهرستانی در شورای برنامه ریزی استان مشخص شده است بیان کرد: اعتبارات شهرستان ها طبق ماده 180 به فرمانداران ابلاغ شده است.
وی افزود: شایسته است با توجه به سال «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» برای صرفه جویی در حوزه های مختلف برنامه مناسبی داشته باشیم، از تحمیل هزینه های اضافی پرهیز و فرهنگ مدیریت مصرف و صرفه جویی را در جامعه نهادینه کنیم.
سیدحسینی در پایان سخنان خود گفت: پروژه های عمرانی در استان باید با تعامل تمام دستگاه های شهرستانی و استانی طبق زمان پیش‌بینی شده به بهره برداری برسند.
 گفتني است در ابتداي اين جلسه هر يك از فرمانداران به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه مديريت خود و اولويت‌هاي كاري و برنامه‌هاي هفته دولت پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات