مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد تأکید کرد:

همگرایی سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش و مدیریت بحران

یزد – ایرنا - مدیرکل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد گفت: همگرایی دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد باعث کاهش بحران‌ها در زندگی مردم می‌شود و جامعه مطلوب‌تری خواهیم داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از ایرنا «مجید جوادیان زاده» در نشست اعضای کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم‌نهاد مدیریت بحران استان یزد افزود: در برنامه‌های مختلف حوزه مدیریت بحران تلاش شده تا مسائل آموزشی به‌طور ویژه موردتوجه قرار گیرد و این پیوست آموزشی با دیگر برنامه‌ها هماهنگ شود.
وی ادامه داد: برای مثال در سال جاری کارگاه آموزش کمک‌های اولیه برگزار و به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر اعطا شد.
این مسئول اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران 14 کارگروه دارد و کارگروه تخصصی تشکل‌های مردم‌نهاد در این حوزه با برگزاری چهار نشست تاکنون یکی از فعال‌ترین کارگروه‌های این ستاد است.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد خاطرنشان کرد: دوره آموزشی خبرنگاری بحران پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان برگزار خواهد شد و در این خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
در این نشست در خصوص نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در پیشگیری از حوادث نوروز و حمایت از کودکان در شرایط اضطراری بحث و تبادل‌نظر شد.
گفتنی است در یزد 193 سازمان مردم‌نهاد فعالیت دارند که مجوز خود را از وزارت کشور، استانداری و یا فرمانداری‌ها کسب کرده‌اند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات