رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان یزد خبر داد:

هيچ گونه تخلفي تا اين لحظه گزارش نشده است

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان یزد گفت: تا این لحظه موردی از تخلف گزارش نشده است و انتخابات روال عادی خود را طی می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز جمعه 7اسفند ماه،«حجت الاسلام سید ناصر محمدی» با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد، حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای را خوب و گسترده توصیف کرد و افزود: ناظرین شورای نگهبان در کنار عوامل اجرایی، انتظامی و امنیتی در شعبه های اخذ رای حضور دارند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت می کنند.
وی با قدردانی از تلاش های رسانه ها و خبرنگار در پوشش خبری انتخابات بر دقت نظر در این مهم تاکید کرد و شایعاتی مبنی بر تعداد و کیفیت آراء ماخوذه را  کذب محض دانست و گفت: مردم به این گونه شایعات توجه نکنند .
وی با اشاره به اينكه کار اخذ رای از رای دهندگان به صورت دستی انجام می شود؛ گفت: آمار رای دهندگان و کیفیت آراء تا زمانی كه شمارش صورت نگیرد امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: انصراف کاندیداها و هر گونه تغییر در تعداد نامزدها نیز با هماهنگی ستاد انتخابات انجام می شود و اطلاع رسانی لازم در حوزه های و صنودق های اخذ رای انجام می شود.
این مقام مسئول در پايان اضافه کرد: در حال حاضر 55 نفر در استان یزد در چهار حوزه انتخابیه در حال رقابت هستند و مردم استان در چهار حوزه انتخابیه یزد و اشکذر، حوزه مهریز، بافق ، ابرکوه و خاتم، حوزه اردکان و حوزه تفت و میبد درمجموع چهار نماینده را راهی مجلس شورای اسلامی خواهند کرد و در کل استان یک نفر به مجلس خبرگان رهبری راه خواهد یافت.
 

Jakjsksjkssjjks1.JPG Jakjsksjkssjjks2.JPG Jakjsksjkssjjks3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات