معاون استاندار یزد خبر داد؛

واگذاری زمین به خانواده های مثبت 3 فرزند همزمان با شب میلاد امام رضا (ع)/ متقاضیان اطلاعات خود را تکمیل کنند

نشست خبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با موضوع جوانی جمعیت و خانواده برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز در نشست خبری که با موضوع  جوانی جمعیت و خانواده با بیان اینکه یکی از چالش های آینده کشور بحث پیری جمعیت است گفت: با توجه به اقدامات و تصمیماتی که در گذشته گرفته شده امروز شاهد گرایش جمعیت به سمت پیری هستیم که اگر چنین روندی ادامه پیدا کند در سال 1430 ایران یکی از پیرترین کشورها خواهد بود.

پیشرفت کشور مرهون وجود جوانان است

معاون استاندار یزد در ادامه با بیان این مطلب که پیشرفت کشورها مرهون وجود جوانان است ابراز داشت: با نگاه به سابقه انقلاب اسلامی در می‌یابیم که در دوران پیروزی انقلاب و دوران مقدس این جوانان بود که این دو واقعه را مدیریت کردند و فرماندهان ما در جنگ جوانان 25 تا 27 سال بودند.

وی افزود: البته در دوران سازندگی و رشد علمی کشور نیز مرهون تلاش و فعالیت جوانان است.

مهندس عزیزی در بخش دیگری از سخنانش با ورود رهبر معظم انقلاب از سال 1391 به موضوع جمعیت و تصویب قانون جوانی جمعیت، دولت سیزدهم عزم خود را برای اجرای این قانون جزم کرده و با پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در این زمینه گام برداشته البته استان یزد در این زمینه جزو استان های برتر است.

واگذاری زمین به خانواده های 3 فرزند به بالا

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری مراسم اهدای زمین به خانواده های 3 فرزند به بالا گفت: در مواد 3 و 4 قانون جوانی جمعیت موضوع واگذاری زمین دیده شده که بر همین اساس با پیگیری های استاندار محترم و معاون عمرانی به تعداد خانوارهای موجود که بالغ بر 3 هزار خانوار هستند زمین تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 3716 نفر برای اخذ زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند که 2772 خانوار حائز شرایط اولیه شده و 1171 خانوار نیز تایید شدند که چهارشنبه شب همزمان با میلاد امام رضا (ع) این زمین ها واگذار می گردند. البته امیدواریم خانواده هایی که هنوز اطلاعات خود را تکمیل نکردند در این زمینه اقدام کنند.

مهندس عزیزی تصریح کرد: برای تمامی خانوارها زمین تامین شده که امیدواریم با تکمیل مدارک و اطلاعات بتوانیم به همه این عزیزان زمین واگذار کنیم و از این بابت خانوده های سه فرزند به بالا نگرانی نداشته باشند و تنها محل قطعات با قرعه کشی تعیین خواهد شد.

واگذار مسکن به خانواده های دارای 4 قلو

​​​​​​​معاون استاندار در پایان از واگذاری مسکن به خانواده های 4 قلو استان خبر داد و گفت: در جشن چهارشنبه به 3 خانواده دارای 4 قلو واحد مسکونی واگذار خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات