معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار :

ورزش زمينه ورود شايسته بانوان درعرصه اجتماعي را فراهم ميكند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد درمراسم اختتاميه جشنواره ورزشي مادران و دختران ، با اشاره به حضور شايسته بانوان در عرصه ورزش با تاكيد بر اينكه ورزش زمينه ورود بانوان به مسائل اجتماعي و توانمندسازي جامعه است گفت: بسياري از مشكلات در عرصه اجتماعي و خانواده با نشاطی که بانوان در خانواده ايجاد خواهند كرد از بين خواهد رفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد" محمدعلي طالبي " در مراسم اختتاميه جشنواره ورزشي مادران و دختران كه چهارشنبه 5 شهريورماه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (ص) برگزار شد، ابتدا با گراميداشت روز دختر و با تشكر از اداره کل ورزش و جوانان، سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد و دیگر مسئولین ذیربط؛ اين جشنواره را فرصت مناسبي براي نهايت بهره برداري درجهت افزايش نشاط درجامعه و خانواده بيان كرد.
وي با اشاره به حضور فعال بانوان در مسائل اجتماعي در جامعه و خانواده و تاكيد بر اينكه ورزش زمينه ورود شايسته بانوان را در عرصه مسائل اجتماعي و توانمند سازي فراهم ميكند گفت: بسياري از مشكلات در عرصه اجتماعي و خانواده با نشاطي كه بانوان در خانواده ايجاد خواهند كرد از بين خواهد رفت.
طالبي در ادامه به نشاط ناشي از ورزش در خانواده كه موجب صميميت و همدلي بين اعضاء خانواده به هم ميشود اشاره كرد و گفت: دامنه وسيع نشاط بانوان در خانواده ميتواند موجب روي آوردن مردان و پسران خانواده به ورزش شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان به نشاط و سلامت بانوان در محيط كار و ادارات اشاره كرد و گفت: بانوان ورزشكار كارمند با نشاط و بهره گيري از نقش سلامت ميتوانند الگوي خوبي در محيط هاي ادارات باشند.
در پايان مراسم با حضور مسئولين از برگزيدگان جشنواره ورزشي دختران و مادران تقدير به عمل آمد.

 

Jasva 1.jpg Jasva 2_1.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات