گودرزي در یزد مطرح کرد:

ورزش فقط قهرمانی نیست / تقدیر و تشکر وزیر ورزش و جوانان از نگاه ویژه استاندار یزد به ورزش

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان یزد گفت: ورزش فقط بعد قهرمانی نیست بلکه باید برای همه افراد تعریف شود .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از ایرنا، «محمود گودرزی» روز دوشنبه 16 فروردین ماه  در جمع کارکنان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: از اهداف مهم دولت تدبیر و امید توجه به موضوع ورزش در بعد همگانی است .
وی ادامه داد: باید بستر لازم برای ورزش تمام اقشار جامعه و تامین سلامتی و نشاط آنها با همکاری جدی همگان در جامعه فراهم شود .
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: نگاه به بحث ورزش باید نگاه سلامت محور داشت و همواره باید به این موضوع یک عنایت ویژه و دائمی داشت .
گودرزی ، توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد را یکی از سیاست ها و برنامه های دولت یازدهم دانست و خاطر نشان کرد: دولت معتقد است که کارها باید به دست خود مردم انجام شود و قطعا ثمرات قابل توجهی نیز در پی خواهد داشت .
وی گفت: سازمان های مردم نهاد در بحث های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و حتی ورزش به خوبی ورود پیدا خواهند کرد و کارهای ارزنده ای انجام خواهند داد.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به همگانی کردن ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید بستر ورزش برای همه در کشور فراهم شود چون با توسعه آن در بین آحاد جامعه و قرار گرفتن ورزش در سبد خانواده ها بسیاری از ناهنجاری ها ، آسیب های اجتماعی و بزهکاری ها کاهش پیدا خواهد کرد.
گودرزی در خصوص بحث قهرمانی نیز گفت: استان یزد دارای قهرمانان خوبی در رشته های مختلف است ولی با توجه به ظرفیت های یزد باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا ورزشکاران و قهرمانان بیشتری در این خطه کویری پرورش یافته و افتخارآفرین شوند.
وی گفت: باید رشته هایی که در استان پتانسیل خوبی دارند از جمله شمشیربازی و دوچرخه سواری، بیشتر مورد توجه قرار گیرند .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید از نگاه ویژه و زحمات استاندار یزد و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان که اهتمام ویژه ای در توسعه ورزش و رسیدگی به مباحث جوانان داشته اند تقدیر و تشکر کنم.
گودرزی گفت: یزد به لحاظ رویکردهای سیاسی اجتماعی عقبه ای بسیار روشن در سطح کشور دارد و همواره به عنوان یکی از الگو های مناسب برای دیگر استان ها مطرح بوده و هست و بزرگانی از این استان تصمیم گیرندگان اصلی کشور بودند و اثرات فرهنگی سیاسی و اجتماعی شگرفی در تحولات تاریخ ایران داشته و هنوز هم دارند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خوشبختانه موضوع جوانان در این استان با مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان احیاء شده نحوی که رشد سمن ها که فعالیت اجتماعی فرهنگی دارند تایید این موضوع است اما این رشد کافی نیست و از لحاظ کمی باید بیش از این تلاش شود .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات