مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد :

پرتال شبکه دولت اطلاع رساني را تسهيل و تسريع مي كند

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به راه اندازي پرتال « شبکه دولت » گفت: اين پرتال نقش مهمي در تسهيل و تسريع اطلاع رساني بين دستگاه هاي دولتي دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه نشست آموزشی نحوه استفاده از درگاه شبکه دولت و چگونگی بارگذاری اطلاعات بر روی این پرتال با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان، به همت دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست آموزشی با تاكيد بر راه اندازي پرتال جدیدی به نام " شبکه دولت استان یزد" در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی استان  گفت: شایسته است همکاران ما در روابط عمومی ها به پرتال توجه ویژه ای داشته باشند و اطلاع رسانی های در محدوده دستگاه دولتی را در این پرتال بارگذاری نمایند.
پاک طینت تاکید کرد که راه اندازی پرتال شبکه دولت، نافي پرتال « یزد خبر» نیست و اخبار سازمان ها همچون سال های قبل در پرتال یزد خبر بارگذاری می شود.
وي با اشاره به طراحي خاصي كه دسترسي را براي كاربران پرتال آسان نموده است گفت: اين پرتال براي اطلاع رساني بين دستگاه هاي دولتي است و انتظار است تا كليه دستگاه هاي اجرايي براي اطلاع رساني مباحث غير خبري خود، كمال بهره را از اين پرتال ببرند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات