استاندار یزد خواستار شد:

پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تسریع شود

استاندار یزد عصر پنج‌شنبه 25 شهریورماه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خواستار پرداخت تسهیلات به‌موقع به کشاورزان استان شد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، بیست‌ونهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اعضای این کارگروه در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه با تأکید بر وجود همدلی و همفکری میان مجموعۀ مدیران استان، خواستار تلاش همه‌جانبۀ مسئولان استان برای پرداخت به‌موقع تسهیلات به واحدهای صنعتی شد.
«سیدمحمد میرمحمدی» میزان پرداخت تسهیلات به کشاورزان را ضعیف دانست و افزود: امیدواریم عنایتی شود که پرداخت مناسب به تعداد قابل توجهی از کشاورزان انجام شود تا این قشر از جامعه نیز بتوانند نقش خود در امنیت غذایی را به‌خوبی ایفا کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز هدف برگزاری این کارگروه را رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان دانست و گفت: تاکنون 446 کمیتۀ تخصصی و کارشناسی و29 جلسۀ اصلی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.
«محمدرضا علمدار یزدی» تعداد پرونده‌های مطرح شده در این کارگروه را یک‌هزار و 291 مورد عنوان کرد که از این میان یک‌هزار و 134 پرونده مربوط به مسائل بانکی، 119 پرونده مربوط به مسائل تأمین اجتماعی و 69 مورد مربوط به مسائل مالیاتی است.
گفتنی است در این نشست مشکلات واحدهای صنعتی استان بررسی شد؛ مدیران عامل بانک‌ها گزارش خود دربارۀ پرداخت تسهیلات را بیان کردند و برای رفع مشکلات آنها، از میان 262 طرح صنعتی و کشاورزی، 259 طرح به تصویب رسید.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات