پروژه آبرساني به شهر خضرآباد تا پايان دي ماه به اتمام مي رسد

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در بازديد ميداني از روند اجرايي پروژه آبرساني به شهر خضر آباد، از اتمام اين پروژه تا پايان دي ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،« محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد از پروژه هاي آبرساني به شهر خضرآباد و بهسازي محور يزد-خضرآباد بازديد و در جريان روند اجرايي اين پروژه ها قرار گرفت.
 معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در بازدید از پروژه آبرسانی به شهر خضرآباد و روستاهای این بخش با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته به ويژه اهتمام شركت آب و فاضلاب روستايي استان نسبت به اين موضوع، اتمام پروژه را فرصتی برای ارائه خدمت مناسب و پاسخ به نیاز ضروری مردم دانست.
صادقيان در ادامه از پروژه بهسازی محور یزد-خضرآباد نيز بازديد كرد و در جلسه اي با اعضاي شوراي اسلامی بخش خضرآباد مشکلات روستاها و شهر خضرآباد در حوزه عمراني طرح و با حضور فرماندار شهرستان اشكذر و مديران موثر در اين حوزه هم اندیشي صورت گرفت.
وي در پاسخ به خواسته های مردمي نسبت به تامين آب و جاده مناسب در اين جلسه گفت: با تلاش مجموعه  شرکت آب و فاضلاب روستايي( آبفار) تا پایان دی ماه سال جاري مردم شهر خضرآباد از نعمت آب آشامیدني مناسب برخوردار می شوند.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد افزود: پروژه تعریض و بهسازی جاده یزد- خضرآباد نيز به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده اي استان در دست اقدام است که طراحی 12 کیلومتر باقی مانده مسیر در دستور كار قرار گرفته  و فراخوان مناقصه نيز با انجام  هماهنگی هاي لازم براي تامین اعتبار برگزار مي شود.
پس از اين جلسه، بهسازی معابر داخلي شهر خضرآباد، بدنه سازی و سنگ فرش کوچه و معابر  نيز مورد بازديد و بررسي قرار گرفت.

*خبرنگار:فاطمه شريفي

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات