پيام استاندار يزد بمناسبت بزرگداشت هفته معلم و سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری

استاندار یزد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت شهید بزرگوار مرتضی مطهری پیامی صادر نمود.


به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل پيام" سيد محمد ميرمحمدي" به شرح ذيل است:

.....الذي علم بالقلم

"اسلام دين آگاهي و معرفت است و ارزش انسان ها به ميزان شناخت آنها بستگي دارد و علم و عمل است كه با نام خدا آغاز و با عشق و ايمان، فطرت ها را به پاكي ها و سعادت و كمال رهنمون مي سازد.

عالمان و انسانهاي بزرگ حياتي طيبه و جاودان دارند و هفته بزرگداشت مقام معلم كه با سالروز شهادت شهيد بزرگوار مرتضي مطهري آغاز ميگردد از آن جمله است. استاد بزرگي كه حاصل عمر امام و همه آثارش آموزنده و انسان ساز است و چشمه زاينده اي است كه نسل ها را به پژوهش و رويش و شكوفائي سوق ميدهد.

فرصت را غنيمت شمرده خالصانه ترين درود و ارادت قلبي خود را به همه معلمان و اساتيد و آموزگاراني كه جد و جهد ورزيده و يا اينك به تعليم و تربيت مشغولند تقديم مي نمايم و برايشان توفيق روزافزون آرزو مي كنم.  كودكان و نوجوانان امانت هايي در دست معلمانند و آينده در دست همين عزيزان دانش آموز امروز خواهد بود  و سعادت و پيشرفت  نصيب جامعه ايست كه مدارس و دانشگاه هايش از معلمان عاشق و عالم و عامل لبريز باشد و ما وقتي به مقاصد عالي فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي نظام خواهيم رسيد كه خشت اولش را معلمان ارزشمند، راست نهاده باشند و با سداد و تقوا و درستي بنا كنند .... و خدا زياد كند اجر دين و دنياشان."

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات