پيام تبريك مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد به مناسبت هفته زن

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در پيامي ميلاد حضرت فاطمه(س) و هفته گراميداشت مقام زن را به قشرهاي مختلف بانوان استان تبريك گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،  مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين پيام تبريك زادروز بزرگ بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) آورده است: روز ميلاد برترين گوهر خلقت و بانوي بهشت فرصت مناسبي است تا بانوان جامعه اسلامي مسير تعالي و كمال خود را باز شناسند و با رهنمودگرفتن از روش و منش حضرت زهرا(س) و با تجربه اي دين مدارانه در راه اعتلاي شخصيت خود در تمامي عرصه هاي زندگي فردي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي گام بردارند.
فخرالسادات خامسي عنوان كرده است : شكوه انگيزترين سروده هستي در وجود پاك، سبكبار و قدسي زني از تبار خورشيد تجلي يافت تا شكوه ايثارش آفرينش را به سجده وادارد و سخاوت نگاهش دنيايي عزت و غرور و شگفتي آفريند. پاكي، قداست و صداقت زن بودن را به لطافت، طراوت و شكوه مادربودن پيوند زند و كلام آسماني "انا اعطيناك الكوثر" را در وجود ملكوتي و ماورايي خويش معنا بخشد و سرور زنان جهان گردد.
وي افزوده است: در سال " دولت و ملت، همدلي و هم زباني" براي تمام مادران عزيز و بانوان شريف استان يزد صميمانه تندرستي،شادكامي، پويايي، بالندگي، سربلندي و موفقيت روزافزون در تمام زمينه ها را آرزومندم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات