پيام تقدير و تشكر استاندار يزد از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن

استاندار يزد مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم شريف ، بويژه جوانان انقلابي ، متدين ، عاشق و بيدار سرزمين قنات و قنوت و قناعت در راهپيمايي گسترده و باشكوه جشن ملي 22 بهمن ، روز پيروزي انقلاب اعلام كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن پيام " سيد محمد ميرمحمدي" خطاب به مردم استان به شرح ذيل است:

در طليعه سي و هفتمين بهار آزادي ضمن گراميداشت ياد و خاطره سبز شهيدان گلگون كفن و امام راحل بنيانگذار جمهوري اسلامي ، بار ديگر با ارواح طيبه آنان پيمان مي‌بنديم كه جز در مسير ارزشهاي الهي و آرمان آنان قدم بر نداريم.
حضور عاشقانه و آگاهانه مردم مؤمن و شهيد پرور ديار دارالعباده در همه شهرستانهاي استان در مراسم راهپيمايي 22 بهمن حاكي از عشق به انقلاب و اسلام و تجلي شعور  هوشمندي و ولايت مداري و بازتاب عزم پايدار و پايمردي اين امت نستوه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و بسي جاي عزت و سربلندي است كه خدمتگذار اين مردم عزيز و مؤمن كه ولي نعمتان ارزشمند ما هستند باشيم.
بر خود فرض ميدانم مراتب تقدير و تشكر خود را از حضور آگاهانه ، هوشمندانه و باشكوه مردم شريف ، بويژه جوانان انقلابي ، متدين ، عاشق و بيدار سرزمين قنات و قنوت و قناعت در راهپيمايي گسترده و باشكوه جشن ملي 22 بهمن ، روز پيروزي انقلاب را ابراز داشته و از خداي منان سلامتي و سعادت بيش از پيش اين مردم حماسه آفرين تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت نمايم.
سيدمحمد ميرمحمدي
استاندار يزد
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات