پيام مديرفناوری اطلاعات و امنيت فضای مجازی استانداری یزد به مناسبت روز ملی فناوری اطلاعات

مديرفناوری اطلاعات و امنيت فضای مجازی استانداری یزد به مناسبت فرا رسیدن «روز ملی فناوری اطلاعات» پیامی را صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسین زارع، مديرفناوری اطلاعات و امنيت فضای مجازی استانداری یزد به مناسبت فرا رسیدن «روز ملی فناوری اطلاعات» پیامی به شرح ذیل صادر کرد:
با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی 22 تیرماه؛ زادروز دانشمند شهیر ایرانی «محمد بن  موسي خوارزمي» به عنوان «روز ملی فناوری اطلاعات» نامگذاری و زین پس این روز در تقویم کشور درج خواهد شد.
در سال هاي اخیر فناوري اطلاعات بر موقعیت و عملکرد بسیاری از جوامع، سازمان ها، كسب و كارها و افراد اثرات قابل توجهي گذاشته و به موازات پیشرفت های شگرفی که در این زمینه بوجود آمده، سرنوشت آن‌ها هر روز، بیش از گذشته به این فناوری مدرن گره خورده است.
با شيوع ويروس كرونا، اهميت اين فناوري بيش از پيش بر همگان روشن گرديد؛ از انجام عمليات بانكي و دريافت خدمات اداري از راه دور گرفته تا آموزش الكترونيكي و خريد از راه دور و نشست هاي ويدئوكنفرانسي خانوادگي و اداري و هزاران فعاليت ديگر كه به مدد استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت مي گيرد.
بدون شك توسعه و پايداري اين نوع خدمات، مرهون تلاش هاي  بی وقفه فعالان، توسعه دهندگان و متخصصان اين حوزه است كه معمولا از ديد عموم جامعه پنهان هستند.
ضمن تبريك اين روز به همه فعالان، اندیشمندان و فرهیختگان عرصه فناوري اطلاعات، اينجانب بر خود لازم مي دانم از تلاش هاي شبانه روزي اين عزيزان قدرداني نمايم. اميد است در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دسترسي بيش از پيش به فناوري هاي نوظهور در اين عرصه موفق و مويد باشند.

محمدحسین زارع_  مديرفناوری اطلاعات و امنيت فضای مجازی استانداری یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات