استاندار يزد تأکید کرد :

پيروز واقعي انتخابات ملت ايران هستند

استاندار يزد با اشاره به اهميت دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت : پيروز واقعي و برنده نهايي اين انتخابات مردم هستند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ؛ روز جمعه 7 اسفندماه استاندار يزد ، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ، مديركل حوزه استاندار ، مديركل دفتر سياسي و امور انتخابات استانداري و مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي با حضور در مسجد روضه محمديه يزد از نزديك در جريان برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه يزد و اشكذر قرار گرفتند.
استاندار يزد پس از انداختن رأي خود در صندوق رأي اين حوزه اظهار داشت : ملت ايران همواره با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات مختلف از آغاز انقلاب اسلامي تاكنون نقش خود را به‌خوبی ايفا نموده و از دستاوردهاي بسيار ارزشمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در اين 37 سال پاسداري کرده‌اند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد : مردم استان يزد نيز با شورونشاط و در همين ساعت‌های اوليه در شعبه‌های مختلف اخذ رأي حضور یافته‌اند و اميدواريم با اين حضور گسترده اميد و اقتدار در سال همدلي و هم‌زبانی دولت و ملت رقم خورد.
وي افزود : اهميت دو مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي  براي همه واضح است، نمايندگان مردم در مجلس خبرگان رهبري وظيفه مهم و حساسي را بر عهده‌دارند كه اگر کوچک‌ترین سهل‌انگاری در اين رابطه صورت بگيرد، مشكلات زيادي را براي مملكت در بر خواهد داشت.
ميرمحمدي تصريح كرد : مجلس شوراي اسلامي نيز سرنوشت نظام را با وضع قوانين و مقررات مختلف مشخص و از حقوق مردم پاسداري می‌کند.
استاندار يزد اظهار داشت :  نمايندگان منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي می‌توانند با وضع قوانين مترقي استقلال كشور را تضمين نمايند ، اقتصاد را رونق دهند و پشتوانه قوي براي رفع مشكلات فرهنگي ، اقتصادي و اجتماعي باشند.
عالی‌ترین مقام اجرايي استان در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : با مشاركت بالاي مردم شاهد بهترين انتخابات باشيم و اين حضور گسترده مردم را به مقام معظم رهبري، مسئولان ارشد نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران تبريك گفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات