پیام استاندار یزد به مناسبت روز ملی مهارت، کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای

استاندار یزد به مناسبت روز ملی مهارت، کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت روز ملی مهارت، کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

 مهارت آموزی، یکی از مهم ترین زمینه های ایجاد اشتغال پایدار و بسترهای خوداتکایی ملی است که می تواند حلقه اتصال اصلی میان علم و عمل بوده و معضل و آسیب بیکاری را به نحو مطلوب و شایسته ای مدیریت نماید.

توجه به نقش و اهمیت مهارت آموزی به ویژه در سالی که با تدبیر حکیمانه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، بیش از پیش بر نقش و جایگاه مهم و سازنده سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی ارائه آموزش های فنی و مهارتی باهدف آموزش نیروی کار ماهر و متخصص و اعتلای فرهنگ غنی کار و تلاش در جامعه افزوده است.
بی شک ارائه آموزش های مهارت محور در کنار آموزش های آکادمیک، تکمیل کننده خوبی برای تامین نیروی کاری مستعد، توانمند و عالم به کار و تولید است و از همین روست که مسئولیت سازمان آموزش فنی و حرفه ای در کنار سایر وظایف و ماموریتهایش، مسئولیتی خطیر و رسالتی برجسته محسوب می شود.
اینجانب فرا رسیدن هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به تمامی مدیران و دست اندرکاران حوزه آموزش فنی و حرفه ای استان دارالعباده و درالعلم یزد و همچنین فعالان عرصه خطیر مهارت آموزی صمیمانه تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم با تلاش بی امان و فداکارانه در مسیر رشد و آبادانی میهن عزیز اسلامی، شاهد تقویت بستر  اقتصاد پویا و مبتنی بر رقابت و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار خواهیم بود.
صحت و سلامتی و توفیق روز افزون همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای آرمانهاي متعالی امام راحل عظيم الشان(ره) و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات